اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

اهمیت انتخابات به دلیل نقش بی بدیل قوه مجریه در مدیریت کشور است/ امروز شاهد اهتزاز پرچم فلسطین در قلب اروپا هستیم

اهمیت انتخابات به دلیل نقش بی بدیل قوه مجریه در مدیریت کشور است/ امروز شاهد اهتزاز پرچم فلسطین در قلب اروپا هستیم
غلامحسین مهدوی نژاد گفت:امروز برای اولین بار در دنیا شاهد اهتزاز پرچم فلسطین در قلب اروپا و آمریکا هستیم و به حول و قوه الهی نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته استان سمنان که در مصلای بزرگ این شهربرگزار شد، ضمن اشاره به حضور حداکثری مردم درانتخابات پیش رو گفت:مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در گرو انتخابات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه افزود: اهمیت انتخابات به دلیل اهمیت و نقش مهم قوه مجریه در کشور است و اگر مشکلات و گرانی های اخیر در کشور را رصد کنیم در می یابیم که بسیاری از آنان به دلیلی نبود نظارت مناسب از سوی قوه مجریه است.

,

مهدوی نژاد با بیان اینکه اگر نتوانیم نیروی متعهد و مجربی در قوه مجریه با انتخاب درست خود برروی کار آوریم در کشور هرج و مرج می شود افزود: بنده احساسس می کنم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری انتخابات پرشوری و شرکت حداکثری مردم را در پیش رو خواهیم داشت.

,

امام جمعه موقت سمنان با بیان این تعبیر که دیانت ما عین سیاست ماست، تصریح کرد: اسلام دینی گسترده است و در آن راجع به همه مسایل صحبت شده است و مسایل سیاسی هم جزء لاینفک و مهم دین است و لذا باید بصیرت در این مسیر حرکت کنیم و جلوی هرحرکت انحرافی در جامعه گرفته شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت اختلافات در  سبک زندگی اسلامی به دکر نکاتی از قرآن در این خصوص پرداخت و گفت:  باید در این شرایط و با توجه به مسئله مهم انتخابات به خصوص در فضای مجازی با محترمانه سخن گفتن ، استفاده از ادبیات درست و مراعات خطوط قرمز یکدیگر از تخرب همدیگر جلوگیری کنیم.

,

مهدوی نژاد در بخش دیگری از خظبه های خود با اشاره به حوادث اخیر در فلسظین و جنایات رژیم اشغالگرقدس گفت:  امروز در سرزمین فلسطین وضعیت با گذشته بسیار متفاوت است و در انتفاضه امروز از موشک به جای سنگ و چوب استفاده می شود و این نشان از قدرت روز افزون فلسطینیان دارد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: امروزخود مسئولین اسرائیلی هم به این نتیجه رسیده اند که در مسئله فلسطین به بن بست رسیده و پس از گَذشت 11روز حملات موشکی هیچ دستاوردی نداشته اند.

,

امام جمعه موقت سمنان در پایان تصریح کرد: امروز برای اولین بار در دنیا شاهد اهتزاز پرچم فاسطین در قلب اروپا و آمریکا هستیم و به حول و قوه الهی نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه