اخبار داغ

نشست پیشکسوتان والیبال بانوان در کمپ تیم های ملی

نشست پیشکسوتان والیبال بانوان در کمپ تیم های ملی
کارگروه پیشکسوتان والیبال بانوان با حضور فریبا محمدیان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کارگروه پیشکسوتان والیبال بانوان صبح امروز با حضور فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور ریاست در امور بانوان و‌ جمعی از پیشکسوتان در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خانم ها شیرین برادران مهاجری، فائزه جعفری، مهری خرازی، حمیرا روزبهانی، صغری نژاد نایبی، هاجر نجاتی زاده و سمیه یوسفی حاضران در این نشست بودند.

,

در ابتدای این جلسه محمدیان به ضرورت افزایش تعاملات با پیشکسوتان و استفاده از نظرات کارشناسی آنان در امور فنی اشاره کرد و از آمادگی بخش بانوان در استفاده از توان و ظرفیت پیشکسوتان خبر داد.

,

در ادامه این نشست هر یک از حاضرین به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون امور پیشکسوتان پرداختند.

,

در پایان نشست مهری خرازی از والیبالیست‌های سابق تیم ملی به روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره موضوعات مطرح شده در کارگروه گفت: تعیین و تدوین معیارهایی برای شناخت پیشکسوتان و رده بندی سنی برای تشکیل تیم ملی یکی از محورهای گفتگو بود. تزریق نشاط و امید به پیشکسوتان به واسطه حضور در این تیم‌ها و یادآوری روزهای جوانی که در والیبال طی شده است، اولویت اصلی ما است.

,

صغری نژادنایبی از دیگر حاضران در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کارگروه پیشکسوتان گفت: یکی از پیشنهادات من کاشت درخت به نام هر یک از پیشکسوتان والیبال در اطراف کمپ بانوان بود. جانمایی قاب عکس مسئولان والیبال بانوان بعد از انقلاب در کمپ و سرکشی به بزرگان والیبال نیز یکی دیگر از پیشنهادات حاضرین بود.

,

هاجر نجاتی زاده در این جلسه با تشکر و قدردانی از محمدیان در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان، تشکیل کارگروه ها را جهت بهره گیری از نقطه نظرات با تجربه‌ها بسیار ضروری و راهبرد خواند.

,

قرار است کارگروه پیشکسوتان به صورت منظم جهت حفظ ارتباطات و تکریم جایگاه آنان برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه