اخبار داغ

ملی‌پوش و سرمربی تیم ملی تکواندو زنان پس از کسب سهمیه المپیک چه گفتند؟

کیانی: کار من تازه آغاز شده/ کمرانی: ماه‌ها تلاش ما در تکواندو نتیجه داد

کیانی: کار من تازه آغاز شده/ کمرانی: ماه‌ها تلاش ما در تکواندو نتیجه داد
بانوی تکواندوکار ایران، گفت: حالا و با کسب سهمیه المپیک توکیو تازه کارم آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور 84  تکواندوکار از 28 کشور از روز گذشته جمعه 31 اردیبهشت‌ماه به مدت 2 روز و به میزبانی امان اردن و در سالن کمپینسکی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امروز و در روز دوم و پایانی، ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم نماینده ایران بود که موفق شد سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد.
,
ناهید کیانی پس از این موفقیت، گفت: خیلی خوشحالم توانستیم جواز حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان را کسب کنم. اکنون این مسابقات تمام شد و حالا برای مدال المپیک تلاش کنم و تازه کارم آغاز شده است.
,
کیانی افزود: از اینکه توانستم موجب خوشحالی مردم کشورم در این شرایط سخت کرونایی شوم، احساس خوبی دارم. کار سختی در مسابقات گزینشی داشتم و مبارزه با بهترین‌های جهان و آسیا بسیار دشوار بود.
,
بانوی المپیکی تکواندوی ایران، ادامه داد: این افتخار را به شهدای کشورم تقدیم می‌کنم که برای خاک و مردم ایران جنگیدند.
,
 
,
*کمرانی: ماه‌ها تلاش ما نتیجه داد
,
همچنین مهرو کمرانی سرمربی تیم تکواندوی زنان ایران نیز، اظهار داشت: خدا را شکر پس از ماه‌ها تلاش، امروز ناهید کیانی به سهمیه المپیک رسید و به او و جامعه تکواندو تبریک می‌گویم.
,
وی اظهار داشت: از حالا باید به فکر کسب موفقیت در بازی‌های المپیک باشیم تا بار دیگر پرچم ایران اسلامی را توسط دختر ایرانی به اهتزار درآوریم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه