اخبار داغ

پاراتکواندو انتخابی پارالمپیک| قرعه کشی رقابتها انجام شد/ شهاب پارالمپیکی شد، دودانگه به دنبال سهمیه

پاراتکواندو انتخابی پارالمپیک| قرعه کشی رقابتها انجام شد/ شهاب پارالمپیکی شد، دودانگه به دنبال سهمیه
قرعه کشی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا دقایقی پیش انجام و رایحه شهاب براساس جدول، سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را بدست آورد و فاطمه دودانگه نیز فردا (یکشنبه - 2 خردادماه) برای کسب سهمیه تلاش می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا با حضور 26 پاراتکواندوکار از 12 کشور فردا (یکشنبه - 2 خردادماه) به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فاطمه دودانگه در وزن 49- کیلوگرم (44K) و رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم (44K) دو نماینده کشورمان هستند که برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت‌ها شرکت کردند.
,
 
,
براساس قرعه‌کشی انجام شده فاطمه دودانگه در وزن 49- کیلوگرم (44K)  ابتدا باید با نماینده افغانستان مبارزه کند و در فینال نیز به مصاف پاراتکواندوکار قزاقستان می‌رود.
,
 
,
رایحه شهاب دیگر نماینده پاراتکواندو ایران در وزن 58+ کیلوگرم (44K) بود که با غیبت دو تکواندوکار دیگر در وزن و کلاس او، رایحه سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرد.
,
 
,
تکواندوکارانی که موفق به کسب مدال طلا شوند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو را بدست آورند.
,
 
,
هدایت این نفرات برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و الهه مهربانی به عنوان مربی است.
,
 
,
رقابت‌های پاراتکواندو برای نخستین بار است که در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود؛ ایران در بخش مردان موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی از طریق رنکینگ سیستم شده است و در بخش زنان نیز با حضور در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه تلاش می‌کنند.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه