اخبار داغ

دوخبر از پارالمپیک توکیو

نعمتی در میان آلبوم برترین چهره های توکیو ۲۰۲۰/ ۵۰۰ حرکت ارزشمند در جهان برای جنبش پارالمپیک

نعمتی در میان آلبوم برترین چهره های توکیو ۲۰۲۰/ ۵۰۰ حرکت ارزشمند در جهان برای جنبش پارالمپیک
با اعلام کمیته بین المللی پارالمپیک زهرا نعمتی در میان آلبوم برترین چهره های پارالمپیک توکیو 2020 قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در فاصله سه ماه تا شروع بازی های توکیو ۲۰۲۰، کمیته بین المللی پارالمپیک آلبوم منتخب ورزشکاران توکیو ۲۰۲۰ را با هدف ایجاد شور و نشاط در میان مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی، رونمایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این آلبوم که تکمیل آن تا تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد) به طول خواهد انجامید، طرفداران و مخاطبان IPC می توانند با مراجعه به اکانت های پارالمپیک در پلتفرم های فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر، به دو ورزشکار – یک خانم و یک آقا – از هر رشته ورزشی رای دهند و ورزشکارانی که بیشرین رای را کسب کنند، در این آلبوم قرار می گیرند.

, IPC,

این آلبوم با هشتگ #ParalymmpicAlbum در تاریخ ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) به عنوان بخشی ازفعالیت های "هفته ورزش" راه اندازی شده است. در همین راستا، کمیته بین المللی پارالمپیک محتوایی بر روی شبکه های دیجیتالی خود تولید و بارگذاری می کند تا آموزش ها و اطلاعات مربوط به ۲۲ رشته ورزشی بازی های پارالمپیک توکیو را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

, ParalymmpicAlbum,

رشته های پاراتیروکمان و پارادوومیدانی هفته ورزش را آغاز کردند و مارکوس رم از آلمان، امارا دورند از کوبا در رشته پارادوومیدانی و مت استاتمن آمریکایی به همراه زهرا نعمتی ورزشکار پرافتخار کشورمان، در رشته پاراتیروکمان توانستند با کسب بیشترین آرا به عنوان ورزشکاران منتخب در این آلبوم قرار گیرند.

,

این هفته نیز رشته های بوچیا و پارابدمینتون ورزشکاران منتخب خود را خواهند شناخت.

,

*"۵۰۰ حرکت ارزشمند" در جهان برای جنبش پارالمپیک

, *"۵۰۰ حرکت ارزشمند" در جهان برای جنبش پارالمپیک,

شرکت زمزم، به عنوان تنها نماینده ایران در میان ۵۰۰ شرکت بزرگ حامی جنبش پارالمپیک در جهان معرفی شد.

,

در راستای  تفاهم نامه کمیته بین المللی پارالمپیک با سازمان " ۵۰۰ حرکت ارزشمند" به  منظور ایجاد شبکه ای جهانی با حضور ۵۰۰ کارخانه، سازمان تجاری و... که حقوق افراد دارای معلولیت در آنها دیده شده و به دنبال بهبود کیفیت زندگی این قشر و ایجاد اشتغال و فعالیت برای آنها هستند، شرکت زمزم نیز از ایران به عنوان تنها شرکت حامی جنبش پارالمپیک معرفی شد و نام آن در میان صدها شرکت بزرگ جهانی از جمله سونی، فوجیتسو، مایکروسافت و... قرار گرفت.

,

این اقدام به دلیل همکاری نزدیک شرکت زمزم در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی با کمیته ملی پارالمپیک طی سالهای اخیر صورت گرفته است و بر مبنای آن این شرکت در صدد است فرهنگ تنوع و فراگیری را به عنوان یکی از ارزش های کلیدی شرکت ارتقا داده و از این رو مناسب سازی محیط کار برای افراد دارای معلولیت و به دنبال آن فراهم کردن شرایط برای جذب این قشر، از برنامه آتی آن خواهد بود.

,

همچنین به منظور توانمند سازی افراد دارای معلولیت در حوزه کسب و کار و ادغام اجتماعی، این شرکت طی تفاهم نامه ای با سازمان های مردم نهاد، دوره های کوتاه مدت کارورزی در حوزه بازاریابی و فروش، گرافیک و طراحی، مدیریت ارتباط با مشتری ، دیجیتال مارکتینگ و رسانه در نظر گرفته است.

,

سازمان "۵۰۰ حرکت ارزشمند" در تلاش است تا علاوه بر کمک به توسعه جنبش پارالمپیک، به بهبود دیگر جنبه های زندگی افراد دارای معلولیت از جمله کار، تجارت و درآمد شغلی نیز کمک کند و مفاد تفاهم نامه ای که با IPC به امضا رسانده نیز در زمینه کار و اشتغال افراد دارای معلولیت است.

, IPC,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه