اخبار داغ

پاسخ تکلیف گرایانه تویسرکانی ها به یک سؤال؛ چرا باید رأی بدهیم؟

برای تغییر در وضع موجود رای می دهم/ وطن پرستم و به دنبال اقتدار کشورم در جهان

برای تغییر در وضع موجود رای می دهم/ وطن پرستم و به دنبال اقتدار کشورم در جهان
تویسرکانی ها خود را برای حماسه سازی در انتخابات ۲۸ خرداد آماده می کنند، اینان رأی دادن را حق خود می دانند و معتقدند با وطن پرستی تمام برای صیانت از خون پاک شهدا و تغییر در وضع موجود و اعتراض به دولت ناکارآمد فعلی، این بار بی توجه به سیاسی بازی سلبریتی ها، آگاهانه فرد اصلح را بر می گزینند حتی با وجود تنگناهای معیشتیشان.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400، برخی جناح های سیاسی که با روی کارآوردن دولتی ضعیف بانی اصلی وضعیت و تنگاهای اقتصادی و معیشتی مردم شده اند، از آنجا که دیگر از نظر منفورند و می دانند در سبد خود رأی مردمی را ندارند، دست به تفرقه انگیزی زده اند و همسو با دشمنان نظام به فکر تحریم انتخابات افتاده اند.انگار نه انگار که در این کشور زندگی می کنند و بویی از وطن پرستی نبرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

و اما امروز بر آن شدیم تا در بین تویسرکانی ها به دنبال پاسخ "چرا باید رأی بدهیم؟" باشیم و اما بشنویم پاسخ آنان را.

,

رأی دادن حق ماست و رأی می دهیم

, رأی دادن حق ماست و رأی می دهیم, رأی دادن حق ماست و رأی می دهیم,

لیلی عبدالمالکی یکی از شهروندان تویسرکانی در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان، گفت: من بانویی دانشجو و متأهل هستم، دارای یک فرزند و بسیار نگران آینده شغلی فرزندم، نه به این جناح کاری دارم و نه به آن جناح، اما معتقدم باید در پای صندوق رای بروم و رأی بدهم.

,

وی اظهار کرد: در ایران زندگی می کنم،؛ چرا نباید رأی بدهم و از حق سیاسی خودم که رأی دادن است استفاده نکنم؟ اینجا که عربستان با تفکر وهابی گری نیست که به زنان اجازه رأی دادن نمی دهند؟ اینجا مرد و زن برای رای دادن یک امتیاز دارند.

,

عبدالمالکی تاکید کرد: من به عنوان یک تحصیل کرده می خواهم از حق قانونی خود برای رأی دادن استفاده کنم، حال آن ورآبی ها بر سر و کله یکدیگر بزنند و بگویند رأی ندهید.چه ارزشی برای من دارد؟ مهم اعتقادم است که از عمق وجود می دانم باید رای بدهم.

,

برای صیانت از خون های ریخته شده شهدا با بودن تمام مشکلات معیشتی رأی می دهم

, برای صیانت از خون های ریخته شده شهدا با بودن تمام مشکلات معیشتی رأی می دهم, برای صیانت از خون های ریخته شده شهدا با بودن تمام مشکلات معیشتی رأی می دهم,

ام البین بصیری بانویی خانه دار است و صاحب سه فرزند، او نیز به خبرنگار ما گفت: حرف خنده داری است که برخی غربزده های داخلی می گویند رأی نمی دهیم، به آن ها می گویم شمایی که برای شأن و منزلتتان ارزشی قائل نیستید رأی ندهید، ما در این کشور زندگی می کنیم، تک تک آراء ما مهم است.

,

با رای دادن حماسه ساز خرداد می شویم

, با رای دادن حماسه ساز خرداد می شویم, با رای دادن حماسه ساز خرداد می شویم,

وی عنوان کرد: رای دادن امروز برای ما اوجب واجبات است، چرا که حفظ نظام اوجب واجبات است، رأی دادن ما حفاظت از خون شهدایی است که از جانشان برای انقلاب و وطنمان گذشتند، آن ها حماسه آفریدند و ما هم با حضور خود پای صندوق های رأی حماسه ساز خرداد می شویم.

,

این شهروند تویسرکانی افزود: من سه فرزند دارم دو دانش آموز و یک دانشجو، همسرم نیز شغلش آزاد است و بر روی یک وانت کار می کند، زندگی ساده ای هم داریم، بسیار شده خرج تحصیل فرزندانم را با قرض گرفتن پول از این و آن تهیه کرده ام، اما می دانم که اگر رأی ندهم، فردا روزی دشمنان به ما طعنه می زنند که ایرنانیان از خون شهدایشان گذشتند.

,

رأی می دهم، این بار آگاهانه و به حرف هیچ سلبریتی توجهی نمی کنم

, رأی می دهم، این بار آگاهانه و به حرف هیچ سلبریتی توجهی نمی کنم, رأی می دهم، این بار آگاهانه و به حرف هیچ سلبریتی توجهی نمی کنم,

پدرام آقابابایی یکی دیگر از تویسرکانی ها هم به خبرنگار ما گفت: چند سال پیش فریب تبلیغات سلبریتی ها را خوردم و به روحانی رای دادم، غافل از آن که این سلبریتی ها چیزی از سیاست به درستی درک نکرده اند.

,

وی افزود: بعدها متوجه شدم که سلبریتی ها از مالیات دادن معاف هستند، چه‌فرقی بین من به عنوان کارگر و آن فلان بازیگر است؟ روحانی به نفع آنان برنامه داشت و از ما مردم غافل شد.بنابراین به طور قطع این بار آگاهانه رای می دهم و با تحقیق و بررسی از گذشته کاری کاندیداها، انتخابم بی شک بصیرانه تر است.

,

پشیمانم و برای جبران اشتباه در انتخاب روحانی اینبار به فرد اصلح رای می دهم

, پشیمانم و برای جبران اشتباه در انتخاب روحانی اینبار به فرد اصلح رای می دهم, پشیمانم و برای جبران اشتباه در انتخاب روحانی اینبار به فرد اصلح رای می دهم,

مهدی محمدظاهری دیگر شهروند تویسر کانی هم در گفت و گو با خبرنگار ما از سختی های زندگی و معیشت خود حرف ها زد و اظهار کرد: بی تردید وضعیت کنونی کشور به دلیل انتخاب ناصحیح ما بوده، من از آنانی بودم که به روحانی رای دادم، اما می خواهم جبران کنم و این بار با دیدبازتر فرد اصلح را برمی گزینم.

,

وی تصریح کرد: روحانی در کشورداری مدیریتی نداشت و نتوانست برای مشکلات مردم چاره ای بیاندیشد و همه زندگی ملت ما را به برجام گره زد، در حالی که برجام بی فرجام بود و سودی برای ما به دنبال نداشت.

,

رای می دهم برای تغییر وضع موجود چون هستم

, رای می دهم برای تغییر وضع موجود چون هستم, رای می دهم برای تغییر وضع موجود چون هستم,

علی الوندی دیگر شهروند تویسرکانی هم به خبرنگار ما گفت: علاوه بر آن که رای دادن یک وظیفه دینی و شرعی ما در راستای صیانت از انقلابمان است، برای اعتراض به وضع موجود و تغییر و تحول رای می دهم.

,

وی تاکید کرد: رای می دهم چون هستم و تمایلی به نادیده گرفته شدن ندارم و فریاد می زنم نسبت به اوضاع کنونی کشورم که ناشی از سوءمدیریت ها بوده گلایه مندم.

,

رای می دهم چرا که عاشقانه کشورم را دوست دارم/برگزاری انتخابات حداکثری یعنی اقتدار نظام در جامعه بین المللی

, رای می دهم چرا که عاشقانه کشورم را دوست دارم/برگزاری انتخابات حداکثری یعنی اقتدار نظام در جامعه بین المللی, رای می دهم چرا که عاشقانه کشورم را دوست دارم/برگزاری انتخابات حداکثری یعنی اقتدار نظام در جامعه بین المللی,

مراد سوری یکی از کارمندان تویسرکانی هم در گفت و گو با خبرنگار ما علت اصلی رای دادن خود را وطن پرستی خود دانست و اعلام کرد: من عاشقانه کشور و مردم این آب و خاک را دوست دارم و نمی خواهم نسبت به سرنوشت خودم بی تفاوت باشم.

,

وی گفت: رای تک تک ما می تواند پشتوانه محکمی برای حضور مسئولان کشورم در مجامع بین المللی باشد، تا آنان با اقتدار در جهان نام‌جمهوری اسلامی ایران را ببرند و این مسئله برای من غرور آفرین است.

,

به گزارش رودآور، بی شک با این عزم و اراده مردم برای رفتن پای صندوق های اخذ رای، حماسه دیگر خلق می شود آن هم با رنگین شدن انگشت اشاره برای اقتدار اسلام و انقلابمان.پس رای می دهیم چرا که دوستدار پیشرفت و آبادانی سرزمینی مادری ام هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه