اخبار داغ

غلط ترین کار ممکن این است که وزارت دو باشگاه را اداره کند

علی نژاد: فرصت نداریم وارد حواشی و بحث ‌های جانبی شویم/ خصوصی‌سازی سرخابی ها دیگر در اختیار وزارت ورزش نیست

علی نژاد: فرصت نداریم وارد حواشی و بحث ‌های جانبی شویم/ خصوصی‌سازی سرخابی ها دیگر در اختیار وزارت ورزش نیست
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: فرصت نداریم وارد حواشی و بحث ‌های جانبی شویم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری، رشیدی با کسب حداکثر آرا رئیس شد. در پایان مجمع انتخاباتی مهدی علی نژاد رئیس مجمع اظهار داشت: ضمن تبریک به رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری و آرزوی توفیق برای او در راستای این مسئولیت خطیر، این فدراسیون جز رشته‌های موفق ما بوده و مدال طلایی در بازی‌های آسیایی داشته. به دلایل مختلف و مصائب زیاد وضعیت دوچرخه سواری امروز مطلوب نیست. با اعتماد مجمع امیدواریم با تلاش آقای رشیدی شاهد روزهای بهتری باشیم. نماینده‌ای در المپیک داریم که ظرف چند روز آینده باید مشخص شود و بعد باید آماده بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو شویم. از الان باید برای موفقیت در ۲۰۲۲ کار کرد و از رشیدی توقع دارم که در اسرع وقت برنامه‌ها را برای‌مان ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره حواشی پیش آمده در این انتخابات گفت: هر انتخاباتی رقابتی دارد و در رقابت هم حاشیه هست اما این انتخابات آزاد و نزدیک بود که مجمع نماینده‌اش را انتخاب کرد. این رقابت، رقابت درون خانواده بوده و امروز همه باید فارغ از همه چیز در جهت توسعه دوچرخه‌سواری گام برداریم و بحث‌های قبل از انتخابات عوض شود و فرصت نداریم وارد حواشی و بحث ‌های جانبی شویم.

,

علی نژاد درباره اینکه با توجه به نتیجه انتخابات فکر می کنید دوچرخه سواری بتواند موفق باشد، پاسخ داد: امیدواریم که دوچرخه سواری آینده خوبی داشته باشد. تلاش می‌کنیم موفقیت کسب کنیم اما پیش‌بینی الان درست نیست.

,

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره بحث پاداش های المپیک بیان کرد: پاداش مربیان المپیکی براساس آئین‌نامه مشخص است و به بهترین مدال ورزشکار، ۵۰ درصد آن جایزه تعلق می‌گیرد و برای هر مدال بعدی ۱۰ درصد پاداش اختصاص می‌یابد.

,

وی افزود: سهمیه المپیک قواعد خاصی دارد و بر اساس رقابت است. کسانی پاداش می‌گیرند که سهمیه کسب کنند اما درباره کاراته چون زمان برد و هر۲ ورزشکار شرایط را داشتند، حقوق ۱ سال و ۳‌ماه به هر ۲ داده شده. در قایقرانی هم ۱ سهمیه داشتیم و بر این اساس تخصیص پاداش دادیم. در رشته‌هایی که چند مدال دارد، مدال اول پاداش کامل دارد و مدال دوم‌ ۳۰ درصد از آن.

,

علی نژاد درباره وضعیت ساختمان نیمه کاره فدراسیون در آزادی تاکید کرد: فدراسیون دوچرخه سواری ۲ ملک را فروخت و بر این باور بود که با آن پول بشود مجموعه‌ای ساخت اما تورم مانع از این اتفاق شد و در محاسبات اشکالی پیش آمد. اعتبار ۱ میلیارد تومانی خارج از بودجه واریز شد اما فرآیند اداری دارد و بعد از این مجددا استارت کار خواهد خورد و باز هم کمک می‌کنیم.

,

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره بحث خصوصی سازی سرخابی هم گفت: دیگر کار خصوصی‌سازی در اختیار وزارت ورزش نیست و اقدامات ما انجام شده. سازمان خصوصی‌سازی باید در این‌باره پاسخ‌گو باشد. به دنبال این نبودیم که چیزی به نام ما ثبت شود.

,

وی در مورد اینکه با این شرایط خصوصی سازی به نام دولت بعدی نوشته خواهد شد، عنوان کرد: مگر شما زمان خصوصی سازی را می دانید؟ ما دنبال این نبودیم که به نام کسی نوشته شود و برای نجات این دو باشگاه رقیب این کار را کردیم. غلط ترین کار ممکن این است که وزارت دو باشگاه را اداره کند. کار وزارت حاکمیتی است و نه باشگاه داری.

,

وی همچنین درباره اقدامات انجام شده درباره میزبانی رقابتهای هندبال قهرمانی آسیا پاسخ داد: در جلسه با آقای نوبخت موضوع میزبانی هندبال مطرح شد و درخواست‌هایی گفته شد تا کمک‌هایی خارج از بودجه هم صورت بگیرد اما کسب میزبانی برای ما اهمیت زیادی دارد و حتما حمایت می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه