اخبار داغ

در حال رایزنی برای جذب بودجه بیشتر برای قایقرانی هستیم

سهرابیان: سال پرکاری پیش رو داریم/ بخشی از مشکل تجهیزات و تامین قایق حل می شود

سهرابیان: سال پرکاری پیش رو داریم/ بخشی از مشکل تجهیزات و تامین قایق حل می شود
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: بخشی از مشکل تجهیزات و تامین قایق حل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از گروه‌بندی هشتگانه هیات‌های قایقرانی، جلسات ماهیانه هر کدام از گروه‌ها با رئیس فدراسیون به صورت آنلاین برگزار می‌شود. چهارمین وبینار رئیس و هیات‌های استانی قایقرانی امروز ۵ خردادماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در وبینار امروز با روسای هیات‌های هرمزگان، خراسان جنوبی، یزد، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و ایلام صحبت کرد و در جریان برنامه‌ها و مشکلات ایشان در سطح قایقرانی استان قرار گرفت.

,

در این وبینار هیات‌های استانی به صورت جداگانه گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه و برنامه‌های پیش روی خود را تشریح کردند.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی در این وبینار گفت: همانطور که از قبل قول داده بودیم، در سال ۱۴۰۰ بخشی از تجهیزات مورد نیاز هیات‌ها از جمله قایق تامین خواهد شد. ما گام اول را بر اساس فعالیت استان‌ها در رشته‌های مختلف بر‌می‌داریم و در ادامه از هیات و ادارات کل انتظار داریم که با استفاده از این موقعیت، شرایط توسعه قایقرانی را در استان خود فراهم کنند و به همراه هم در سطح کشور قایقرانی را فعال‌تر کنیم.

,

سهرابیان با اشاره به سال پرکار ۱۴۰۰ در قایقرانی بیان کرد: امسال سال پرکاری پیش رو داریم. به امید خدا از هفته آینده استارت اردوها برای بازیهای آسیایی هانگژو زده می‌شود. حضور پرقدرت قایقرانی در این رقابت‌ها مستلزم این است که هیات‌های قایقرانی تلاش خود را بیشتر کرده و در کنار فدراسیون برای تشکیل تیم‌های قدرتمند در این هانگژو باشند.

,

وی ادامه داد: شرایط کرونا، وضعیت خاصی را در همه جهان پیش آورده اما دیگر وقت آن گذشته که به این بهانه فعالیت‌ها را کاهش دهیم. قایقرانی در سال گذشته نشان داد که علیرغم این محدودیت‌ها می‌شود کار کرد و نتایج خوبی هم بدست آورد. در سال ۹۹ قایقرانی هم در بخش زیرساختی و هم فنی عملکرد خوبی داشت و با همکاری هیات‌ها این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر نیز گفت: قایقرانی بیشتری رشته و مسابقه را در المپیاد دارد و ما باید ۵ استان میزبان داشته باشیم. در حال رایزنی با هیات‌های استانی هستیم که بتوانیم با تعیین این میزبان‌ها، رقابت‌های خوبی را برگزار کنیم که در نهایت موجب توسعه بدنه قایقرانی در سراسر کشور با جذب نوجوانان مستعد باشیم.

,

سهرابیان همچنین اظهار کرد: در حال رایزنی برای جذب بودجه بیشتر برای قایقرانی هستیم تا با دست بازتر برنامه‌های راهبردی قایقرانی را پیش ببریم. در کنار آن با گروه‌بندی هیات‌ها انتظار داریم هر کدام از هیات‌ها در همکاری با استان‌های هم‌جوار کارها را پیش ببرند تا در سطح کشور شاهد رشد قایقرانی باشیم.

,

گفتنی است جلسات مسئولین فدراسیون قایقرانی به صورت ماهیانه با هیات‌ها در جهت ارائه گزارش و رفع موانع و مشکلات استان‌ها برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه