اخبار داغ

سرگردانی مشاور اروپایی در تهران؛

نهادهای قضایی و وزارت ورزش مانع از معرفی دستیار ایتالیایی استقلال/ مربی لاجوردی در هتل؛ دستانِ مجیدی در حنا!

نهادهای قضایی و وزارت ورزش مانع از معرفی دستیار ایتالیایی استقلال/ مربی لاجوردی در هتل؛ دستانِ مجیدی در حنا!
مشاور فنی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال باوجود حضور در تهران، هنوز از مجوزهای لازم برای شرکت در تمرینات استقلال برخوردار نیست.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیش از برگزاری دربی ۹۵ پایتخت بود که فرهاد مجیدی، سرمربی جوان تیم فوتبال استقلال از اقدام کادرفنی و باشگاه برای عقد تفاهم‌نامۀ هم‌کاری با یک دستیار ایتالیایی خبر داد. البته در همان زمان مشخص شد که هرگونه فرد خارجی اجازۀ حضور بر نیمکت آبی‌ها را به‌دلیل قانون عجیب منع به‌کارگیری عناصر خارجی در تیم‌های لیگ برتر نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنابراین مقرر شد که دستیار ناشناس جدید، از جایی خارج از نیمکت تیم فوتبال استقلال درکنار فرهاد مجیدی باشد و اندیشه‌هایش را با وی درمیان بگذارد. گفته می‌شد باشگاه استقلال با دو مربی ایتالیایی به نام‌های آنجلو رگوچی و ماریو بورتولازی در حال مذاکره است تا مشاور فنی سرمربی‌اش انتخاب شود.

,

از گوشه و کنار به‌طور غیررسمی مشخص شد که آنجلو رگوچی ۵۶ ساله با شرایط اعلامی توسط باشگاه استقلال موافقت کرده و مشکلی برای همراهی با فرهاد مجیدی به‌عنوان مشاورفنی و عملاً جایگزینی فراز کمال‌وند ندارد.

,

مربی ۵۶ ساله ایتالیایی که سال‌ها دستیار روبرتو مانچینی بوده، به عنوان مشاور فرهاد مجیدی انتخاب شده اما فعلاً خبری از موافقت‌های معمول توسط وزارت ورزش‌وجوانان نیست و گویا سازمان بازرسی کل کشور هم علاقه‌ای به صدور مجوز هم‌کاری وی با آبی‌ها ندارد.

,

سازمان لیگ فوتبال ایران، وزارت ورزش‌وجوانان و سازمان بازرسی کل کشور تا به این لحظه اجازۀ حضور وی حتی به‌عنوان مشاور را در کنار فرهاد مجیدی نداده‌اند و این مسئله در شرایطی رخ داده که آنجلو رگوچی وارد ایران شده و اکنون هم در یکی از هتل‌های تهران اقامت دارد.

,

این مشکل بزرگ دقیقاً در روزهایی پدید آمده که دست‌گیری اسماعیل خلیل‌زاده توسط نهادهای امنیتی و قضایی، حساب‌های باشگاه استقلال را با مسدودی مواجه کرده و هنوز هم رئیس هیأت‌مدیره آبی‌های تهرانی مشخص نیست. از طرفی فرهاد مجیدی پیش از شهرآورد تهران از کارشکنی افراد خاص منصوب به وزارت‌خانه پرده برداشته بود که ممکن است همین امر برای ممانعت از حضور آنجلو رگوچی مزیدبرعلت شده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه