اخبار داغ

قول مساعد رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برای حمایت از قایقرانی

قول مساعد رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برای حمایت از قایقرانی
رئیس فدراسیون قایقرانی امروز با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ظهر امروز در دفتر کار خود میزبان علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این دیدار که پس از دعوت نوبخت از رئیس فدراسیون قایقرانی در جلسه روسای فدراسیون‌های المپیکی با رئیس سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت، دستور حمایت از فدراسیون قایقرانی به عنوان یک فدراسیون المپیکی در ابعاد مختلف صادر شد.
,
 
,
رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از درخواست رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص استخدام قهرمان آسیا و ملی‌پوش روئینگ ایران، در خصوص استخدام بهمن نصیری قول مساعد داد. سهرابیان نیز در این دیدار گزارش مفصلی از برنامه‌های فدراسیون قایقرانی ارائه کرد.
,
 
,
رئیس سازمان برنامه و بودجه در این دیدار با اعلام حمایت از فدراسیون‌های برنامه‌محور گفت: رویکرد ما در تخصیص بودجه، حمایت از ارگان‌هایی است که همراه با برنامه در جهت توسعه قدم بر‌می‌دارند.
,
 
,
محمدباقر نوبخت اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی به عنوان یکی از پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی نیاز به حمایت بیشتر دارد و حتما دولت در راستای توسعه این رشته در کشور و نهایتاً افتخارآفرینی برای میهن، هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهد داد.
,
 
,
رئیس فدراسیون قایقرانی نیز با تقدیر از اعلام حمایت سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: حتما با حمایت‌ بیشتر، قایقرانی مسیر پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد. خانواده قایقران قدر حمایت‌ها را می‌داند و به عنوان یک رشته پرمدال در راستای پرآوازه کردن نام ایران عزیز در میادین قدم برخواهد داشت.
,
 
,
سهرابیان ادامه داد: برنامه‌های راهبردی و بلندمدتی در فدراسیون قایقرانی ایران داریم که با همراهی هیئت‌های استانی در سراسر کشور و حمایت مسئولین، در آینده نزدیک شاهد افتخارات فراوانی در این رشته برای میهن عزیزمان خواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه