اخبار داغ

امیر سرخوش راهی مسابقات اسنوکر کیو اسکول می شود

امیر سرخوش راهی مسابقات اسنوکر کیو اسکول می شود
امیر سرخوش قهرمان اسنوکر جهان و آسیا فردا پنجشنبه ششم خردادماه به منظور شرکت در مسابقات کیو اسکول به کشور انگلستان می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ رقابت های اسنوکر کیو اسکول از ششم تا بیست و سوم خردادماه در سه رویداد در کشور انگلستان برگزار می شود. امیر سرخوش تنها نماینده کشورمان است که موفق به اخذ روادید از کشور انگلستان شد و به منظور قرار گرفتن بین حرفه ای های جهان در این مسابقات شرکت می کند. نماینده کشورمان به دلیل قرنطینه شدن نمی تواند در مرحله نخست این مسابقات حضور یابد و در مرحله دوم چهارشنبه 12 خردادماه مقابل آلفی لی از کشور انگستان قرار می گیرد و در صورت پیروزی به مصاف پائول داویسون نماینده دیگری از انگلستان می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرخوش در صورت رسیدن به مرحله نیمه نهایی یکی از دو رویداد باقی مانده مستقیما جواز حضور در تور حرفه ای ها را کسب خواهد کرد.
,
وی در صورت شکست شانس نهایی خود را در مرحله سوم امتحان خواهد کرد.
,
امسال در کیو اسکول 2021، چهارده سهمیه برای بازیکنان آماتور جهت ورود به تور اسنوکر حرفه ای های جهان لحاظ شده است که دوازده نفر به صورت مستقیم در صورت حضور در نیمه هایی و دو نفر از بهترین بازیکن ها با صورت وایلد کارت سهمیه را کسب خواهند کرد.
,
سرخوش پیش از این نیز سابقه حضور در رقابت های کیو اسکول را در کارنامه خود دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه