اخبار داغ

با هدف آرامش بخشی به بازار و اقتصاد کشور؛

مخلان اقتصادی و بازار در تور پاسداران گمنام سپاه چابهار صید می شوند/ کشف محموله بزرگ 400تنی برنج؛ تازه ترین اقدام سبزپوشان انقلاب

مخلان اقتصادی و بازار در تور پاسداران گمنام سپاه چابهار صید می شوند/ کشف محموله بزرگ 400تنی برنج؛ تازه ترین اقدام سبزپوشان انقلاب
محمدعلی پوراحمدیان،فرمانده سپاه شهرستان چابهار از کشف محموله بزرگ 400 تنی برنج از بزرگترین انبارهای موجود در بازار که متعلق به یک تاجر و فعال اقتصادی در این شهرستان است، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پوراحمدیان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سپاه شهرستان چابهار در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اختلال گران آرامش مردم و تثبیت بازار به طور شبانه روز فعالیت های اقتصادی و تجاری را رصد می کند.

وی افزود: برای بازگشت آرامش به بازار در پی سواستفاده برخی سودجویان طی چند ماه اخیر عملیات های اطلاعاتی گسترده ای توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه شهرستان چابهار انجام شده که در تازه ترین اقدام این نیروهای جان برکف انقلاب، پس از رصد فعالیت صنوف مختلف، یکی از بزرگترین انبارهای موجود در بازار که متعلق به یک تاجر و فعال اقتصادی در شهرستان چابهار است، کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: در این عملیات پاسداران گمنام امام زمان (عج) با همکاری دستگاه قضایی، دادستان و بازرسان صنعت و معدن شهرستان یک محموله 400 تنی برنج نامرغوب خارجی و 10 تن روغن خوراکی را کشف کردند و این انبار نیز  پلمب شد.
 
وی با اشاره به اینکه کارشناسان و بازرسان ارزش محموله کشف شده را بیش از 120 میلیارد ریال دانستند، ادامه داد: تخلف دوم فرد متخلف بعد از اختفا برنج در انبار با توجه به کشفیات موجود، استفاده از برنج نامرغوب در کیسه هایی با برندهای معتبر بود.
 
وی اذعان کرد: این کار شخص تخلف و جعل کالاهای مرغوب است که علاوه بر اخلال در نرخ بازار منجر به ضربه وارد شدن به محصولات داخلی محسوب می شود و قطعا قانونی با این اشخاص برخورد خواهد شد.
 
پوراحمدیان خاطر نشان کرد: این اقدامات باعث اختلال در بازار و نارضایتی مردم می شود که سپاه شهرستان چابهار برای مقابله با این افراد و سودجویان شبانه روز رصدهای اطلاعاتی دارد و هرگز اجازه نمی دهد که عده ای آرامش و امنیت روانی مردم را به خطر بیاندازند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه