اخبار داغ

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر:

۴۸۹ هزار زن بیمه شده در کشور داریم/ پیگیری افزایش حقوق مستمری بگیران به ۲۵ درصد

۴۸۹ هزار زن بیمه شده در کشور داریم/ پیگیری افزایش حقوق مستمری بگیران به ۲۵ درصد
شیرکانی گفت: در حال حاضر ۴۸۹ هزار نفر زن بیمه شده در کشور داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بعد از ظهر امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران سراسر کشور، اظهار کرد: در کشور یک میلیون ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال و ۱۳۰ هزار نفر مستمری بگیر داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی با بیان این‌که در حوزه نقل و انتقال سوابق بیمه ای هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: بحث خرید خدمت سربازی برای جوانان جامعه هدف از طرف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال پیگیری است.

,

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیان کرد: سیاست سرمایه گذاری ما سهامداری است نه بنگاه‌داری و صندوق در بحث معوقات فاصله های زیر یکسال را میپذیرد و مشکلی ندارد اما بیش از یکسال امکان خرید بیمه وجود ندارد.

,

شیرکانی عنوان کرد: در کشور ۱۸۰۰ کارگزار داریم و طی سال گذشته شمار بیمه شده های کشور به ۲۳۶ هزار نفر رسیده که طی ۱۵ سال گذشته رکود بوده است.

,

وی از فعال شدن بیمه شده های غیر فعال خبر داد و افزود: طرح فعال شدن بیمه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در کشور از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده که تاکنون ۹۲ هزار نفر به طرح بیمه فعال اضافه شدند‌.

,

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در مورد بیمه زنان، گفت: بیشترین رشد بیمه را در حوزه زنان داشتیم و یکی از هدف گذاری های ما در سال ۱۴۰۰ این است که زنان سرپرست خانوار فاقد بیمه را بیمه کرده و هیچ زن فاقد بیمه ای نداشته باشیم.

,

شیرکانی عنوان کرد: در حال حاضر ۴۸۹ هزار نفر زن بیمه شده در کشور داریم.

,

وی در مورد بیمه برای جوانان، خاطرنشان کرد: به هر جوانی که بیش از ۳۰ سال حق بیمه پرداخت کند حقوق بازنشستگی بیشتری پرداخت می‌شود.

,

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیان کرد: پیگیری های لازم در خصوص افزایش حقوق مستمری بگیران به ۲۵ درصد انجام شده که اگر موافقت هییت وزیران را بگیریم از همین ماه اعمال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه