اخبار داغ

امضای تفاهمنامه همکاری دو فدراسیون ووشو و ورزش‌‎های کارگری

امضای تفاهمنامه همکاری دو فدراسیون ووشو و ورزش‌‎های کارگری
روسای دو فدراسیون ووشو و ورزش‎‌‎های کارگری تفاهمنامه همکاری به امضا رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، به منظور توسعه و ترویج و رشد زندگی سلامت‌محور و سبک زندگی فعال در جامعه به ویژه در بین قشر زحمتکش کارگر، بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در دو بخش همگانی و قهرمانی و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دو فدراسیون ووشو و ملی ورزش‌های کارگری صبح امروز(دوشنبه) تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون به امضا رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

در این تفاهم نامه انجام همکاری‌های ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی مشترک، توسعه کمی و کیفی رشته ورزشی ووشو در این قشر از جامعه، بهره‌مندی بهنیه از منابع انسانی، مالی، علمی و امکانات ورزشی متقابل، هماهنگی و هم راستایی برنامه توسعه و ارتقای ورزش تعلیم، تربیتی و قهرمانی کشور و اجتناب از فعالیت موازی، مسابقات و فعالیت‌های ورزشی، نیروی انسانی، امکانات ورزشی، آموزش و پژوهش و سایر موارد از جمله مفاد این تفاهمنامه همکاری است.

, ,

این تفاهمنامه توسط امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزشهای کارگری و با حضور افضلی، رئیس انجمن کارگری فدراسیون ووشو به امضا رسید.

, ,

زهرا ناطقی نائب رئیس و علی صدیقی دبیر فدراسیون ووشو، خراسانی، احتشامزاده و ندیری از مسئولین فدراسیون ورزشهای کارگری نیز در این نشست حضور داشتند.

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه