اخبار داغ

آغاز یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کومیته و هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کاتا بانوان

آغاز یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کومیته و هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کاتا بانوان
اردوی های تیم ملی کومیته و کاتا بانوان در یازدهمین و هشتمین مرحله آن از فردا آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله هفتم اردوی تیم ملی کاتا بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی از فردا در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و تا اعزام به مسابقات گزینشی المپیک که در پاریس برگزار می شود ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان ظهر فردا وارد اردو خواهند شد تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آمد و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر آغاز گردد.

,

در مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کومیته بانوان، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، مبینا حیدری، نگین آلتونی، فاطمه خنکدار، آویشن باقری و فاطمه سعادتی ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان هستند که تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی برگزار خواهند کرد.

,

در مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاتا نیز  فاطمه صادقی ملی پوشان بانوان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر فاطمه بغلانی پور مربی تیم ملی کاتا بانوان انجام می دهند.

,

مسابقات پاریس که رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است طی روز های ۲۱ الی ۲۳ خرداد ماه برگزار می شود و رزیتا علیپور در بخش کومیته و فاطمه صادقی در بخش کاتا نمایندگان کاراته بانوان هستند که در این مسابقات شرکت خواهند کرد و در صورت کسب مقام موفق خواهند شد تا جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه