اخبار داغ

برگزاری جلسه کمیته فنی آبهای آرام/ سهرابیان: توان قایقرانی ایران بیش از این‌هاست

برگزاری جلسه کمیته فنی آبهای آرام/ سهرابیان: توان قایقرانی ایران بیش از این‌هاست
جلسه کمیته فنی آبهای آرام با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، در جلسه کمیته فنی آبهای آرام در خصوص تست پایان اردوی انتخابی تصمیم‌گیری شد. بر این اساس تست انتخابی با شرکت افراد حاضر در اردو در مسافت‌های ١٠٠٠، ۵٠٠ و ٢٠٠ متر چهارشنبه ١٢ خرداد برگزار می‌شود و همه قایقرانان حاضر در اردو به جز علی آقا میرزایی که بر اساس برنامه تمرینی برای حضور در المپیک تمرین می‌کند، موظف به حضور در تست هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قایقرانان شرکت‌کننده باید در ٢ تست از ٣ تستی که برگزار می‌شود حضور پیدا کنند و با تصمیم کادر و کمیته فنی نفرات حاضر در اردوی بعد تعیین خواهند شد.

,

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه با تقدیر از نظرات کارشناسی اعضای کمیته فنی برای مسابقات انتخابی المپیک گفت: خوشبختانه بر اساس کار کارشناسی و نظارت اعضای کمیته فنی شاهد کسب سهمیه در رشته آبهای آرام بودیم و از این پس نیز با نظرات تخصصی کارها را دنبال خواهیم کرد.

,

سهرابیان درباره برنامه پیش‌روی تیم‌های ملی اظهار کرد: اردوی تیم ملی آبهای آرام با هدف بلندمدت بازیهای آسیایی آغاز شد. این اردو با حضور نفرات برتر مسابقات لیگ و قهرمانی کشور شروع شد و در پایان آن تست انتخابی خواهیم داشت.

,

وی افزود: در ادامه نفراتی که شایستگی خود را نشان دهند، اردوها را ادامه خواهند داد اما ما باز هم تست انتخابی داریم و علاوه بر آن مسابقات قهرمانی کشور و لیگ نیز برگزار و نفرات برتر آن به اردو دعوت خواهند شد.

,

سهرابیان همچنین گفت: شاید به ظاهر فرصت زیادی تا بازیهای آسیایی داشته باشیم اما برای اینکه نتایج خوبی در این رقابت‌ها بدست آوریم باید از هم‌اکنون استعدادها را بشناسیم و با برنامه کار را پیش ببریم. یه اعتقاد من توان قایقرانی ایران بیش از این‌هاست و حتما برای بهترین نتایج در هانگژو تلاش خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: در این مسیر با استفاده از نظرات کارشناسی اعضای کمیته فنی و صاحب‌نظران بر اساس برنامه منظم پیش خواهیم رفت و علاوه بر حفظ بهترین قایقرانان با تلاش و حمایت هیات‌های استانی استعدادهای جدید را به ظرفیت قایقرانی کشور اضافه خواهیم کرد.

,

سهرابیان تاکید کرد: درست است که اردوها با هدف بازیهای آسیایی آغاز شده، اما در این بین رقابت‌های مهم بین‌المللی دیگری نیز در پیش است که باید برای آن‌ها نیز برنامه داشته باشیم و البته قایقرانی از این پس، با تحلیل و بررسی عملکرد قایقرانان، با هدف در مسابقات شرکت خواهد کرد و به دنبال ارتقا جایگاه ایران در سطح آسیا و جهان هستیم.

,

در این جلسه کمیته فنی آبهای آرام علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، محسن میلاد، الیاس اقلیمی، مسعود میرسعیدی و الهه خوارزمی اعضای کمیته فنی و ایرج اقلیمی و مهسا مجللی کادر فنی تیم ملی آبهای آرام حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه