اخبار داغ

اقدام وزارت ورزش موثر بود

عزیزی خادم: قرارداد ساخت کمپ تیم ملی هفته آینده منعقد می شود

عزیزی خادم: قرارداد ساخت کمپ تیم ملی هفته آینده منعقد می شود
رییس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ساخت کمپ تیم ملی هفته آینده منعقد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی فوتبال به بحرین، حضور مسعود سلطانی فر در محل تمرینات را ستایش کرد و اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان با وجود مشغله فراوان و جلسه هیات دولت، حضور بسیار موثری در کیش داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به حمایتهای وزیر ورزش و جوانان به ملی پوشان این رشته گفت: دکتر سلطانی فر آنچه که در توان داشت به تیم ملی کمک کرد و امروز هم با پیگیری وزیر ورزش و جوانان و حمایت سازمان برنامه و بودجه کاربزرگی برای فوتبال انجام شد.

,

وی در ادامه با اشاره به پرداخت ۱۰ میلیارد تومان از سوی سلطانی فر، این اقدام وزارت ورزش و جوانان را در روحیه بخشی ملی پوشان اثربخش توصیف کرد.

,

عزیزی خادم در ادامه سخنان حمایتگرانه وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران و ملی پوشان فوتبال را مورد توجه قرار داد و گفت: در آستانه دیدارهای مهم تیم ملی فوتبال در بحرین این جمله از سوی سلطانی فر که هیچ محدودیتی به لحاظ کمک مالی به تیم ملی نداریم، بسیار مسرت بخش است و انگیزه مضاعفی را برای تیم ملی فوتبال ایران بوجود آورده است.

,

عزیزی خادم در بخش دیگری از سخنانش توضیحاتی را در خصوص احداث و راه اندازی کمپ تیم ملی در کیش ارائه کرد.

,

او گفت: در این خصوص کار تفاهم نامه کمپ تیم های ملی فوتبال در کیش با مشارکت فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش هم انجام شده است.

,

رییس فدراسیون فوتبال سفر سلطانی فر به جزیره کیش را بسیار پرخیر و برکت توصیف کرد و در ادامه از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کمپ تیم ملی از سوی سلطانی فر خبر داد و با ارزشمند خواندن این اقدام، گفت: قرارداد ساخت کمپ تیم ملی هفته آینده منعقد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه