اخبار داغ

یک دوچرخه 400 میلیون قیمت پیدا کرده

رشیدی: دبیر فدراسیون دوچرخه سواری را فردا معرفی می کنم/ بعد از ۴۰ روز من را نقد کنید

رشیدی: دبیر فدراسیون دوچرخه سواری را فردا معرفی می کنم/ بعد از ۴۰ روز من را نقد کنید
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مشکلات زیادی مخصوصا در بخش تجهیزاتی این فدراسیون وجود دارد و من از ۴۰ روز آینده آماده ام تا مورد بررسی قرار گیرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رشیدی رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری درباره مسئولیت جدید خود و مشکلات این فدراسیون اظهار داشت: قطعا از قبل، تحقیق و بررسی در خصوص این فدراسیون و مشکلات آن داشتم و این مشکلات بر کسی پوشیده نیست و در چند سال گذشته به شدت نمود پیدا کرده است. در طول این مدت برنامه هایی را ارائه دادم که امیدوارم بتوانم با کمک پیشکسوتان، قهرمانان و افراد متخصص به این اهداف برسیم. متاسفانه خیلی از متخصصین و پیشکسوتان به دلیل بی تدبیری مسئولین فدراسیون خانه نشین شدند و امیدواریم با کمک آنها بتوانیم فدراسیون را از این وضعیت خارج کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به مشکلات این فدراسیون گفت: من با ورزش بیگانه نیستم. ما در مسابقات قهرمانی آسیا مدال آور بودیم و دقیقا دو دوره هست که فدراسیون شرایط بدی را پشت سر می گذارد. در حال حاضر بزرگترین ضعف ما نداشتن ساختمان به عنوان فدراسیون می باشد. یک فدراسیون با شرایط ما که کاملا تجهیزات محور است، نباید این گونه باشد. من از جامعه دوچرخه سواری خواستم که به من یک زمان ۴۰ روزه داده و سپس وارد میدان شوم و با شرایط موجود و با کارهایی که باید انجام دهیم، بعد از این زمان من می توانم پاسخگو باشم.

,

وی افزود: کمبود تجهیزات هم به نبود منابع مالی برمی گردد و زمانی که پولی واریز می شود، تنها یک اتفاق جزئی افتاده تا زمانی که مسابقات بعدی برگزار شود. اگر ما نتوانیم منابع مالی پایداری را برقرار کنیم و تحصیل درآمد نداشته باشیم، قطعا نمی توانیم کاری از پیش ببریم. به عنوان مثال دوچرخه که از نیازهای اساسی فدراسیون ماست، حدود ۴۰۰میلیون تومان قیمت دارد.

,

رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری درباره رقابت های المپیک و بازی های آسیایی اظهار داشت: به هیچ عنوان و خیلی خوشبینانه می توانم بگویم که در المپیک هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و در مورد بازی های آسیایی هم زمان کمی داریم و در این مدت کوتاه فکر نکنم، اتفاق خاصی رخ دهد ولی همه تلاشمان را خواهیم کرد. با توجه به این که این بازی ها در شهریور ماه برگزار می شود، امیدوارم که بتوانیم از این فرصت و زمان طلایی، بیشترین بهره برداری و استفاده را ببریم.

,

رشیدی با اشاره به کمیته های فدراسیون عنوان کرد: این کمیته ها در قالب یک چارت و یک باکس خالی بوده و باید در کوتاه ترین زمان احیا شوند. هیچ اتفاق خاصی در دوره های قبلی رخ نداده است. در طول این مدت جلسات متعددی با تعدادی از افرادی که خانه شان فدراسیون دوچرخه سواری بوده و متولی این رشته بودند، برگزار کرده ایم و خروجی های خوبی هم داشتیم. من هر هفته حاضر و آماده به گزارش دهی به جامعه دوچرخه سواری هستم. این قول را می دهم که از ۴۰ روز آینده آمادگی این را دارم که تیم ما را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

,

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان هم از انتخاب دبیر این رشته گفت: یکی از اساسی ترین پست های اجرایی است که از استان ها خواستیم تا نفرات خود را از بین همین جامعه دوچرخه سواران معرفی کنند که ۱۰ نفر را در لیست قرار دادند  و در نهایت ۳ نفر را انتخاب و اسامی آن ها را به من اعلام کردند که من بعد از تصمیم گیری نهایی، دبیر جدید فدراسیون را فردا اعلام خواهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه