اخبار داغ

انتخابات شطرنج| تامینی رئیس شد/ داوری باز هم به صندلی ریاست نرسید

انتخابات شطرنج| تامینی رئیس شد/ داوری باز هم به صندلی ریاست نرسید
در مجمع انتخاباتی شطرنج حسین تامینی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون شطرنج از ساعت ۱۰ امروز ۱۲ خردادماه در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیتۀ ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مجمع مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب‌رئیس بانوان کمیتۀ ملی المپیک و فرهاد نیکوخصال به‌عنوان سرپرست فعلی فدراسیون حضور داشتند.

,

برای شرکت در انتخابات فدراسیون شطرنج ۱۴ نفر کاندیدا بودند که در نهایت تنها ۵ نفر به نام‌های حسن تامینی، افشین داوری، رضا شیرین‌آبادی، احمد گواری و محمدابراهیم مداحی تأیید صلاحیت شدند.

,

احمد گواری در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون شطرنج حضور نیافت و عملاً انصراف خودش از رقابت در این کارزار را اعلام نمود.

,

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به‌عنوان باشگاه حائز حق رأی در این انتخابات توسط وزارت ورزش‌و‌جوانان اتخاذ شده بود، جعفر سمیعی مدیرعامل سرخ‌پوشان از ابتدا در این نشست حضور نداشت و حدود ۴۰ دقیقه پس از آغاز مراسم به محل برگزاری مجمع رسید.

,

درنهایت و پس از اخذ و شمارش آرا از مجموع ۴۱ رأی مأخوذه، حسین تامینی با کسب ۲۰ رأی و افشین داوری با کسب ۱۲ رأی به دور دوم راه یافتند.

,

رضا فراهانی با یک رای و ابراهیم مداحی با ۸ رای نیز به کار خود پایان دادند.

,

در کارزار دور دوم انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج نیز حسین تأمینی با کسب ۲۶ رأی از مجموع ۴۱ رأی مأخوذه به کرسی ریاست این فدراسیون رسید و افشین داوری نیز با اخذ ۱۵ رأی به کار خود با شکست پایان داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه