اخبار داغ

سفر رییس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ به ارومیه

پاراژ: ارومیه میزبان اولین دوره جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان خواهد بود

پاراژ: ارومیه میزبان اولین دوره جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان خواهد بود
رییس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ گفت: اولین دوره جام باشگاه‌های جهان در این رشته ورزشی به پیشنهاد ایران برگزار خواهد شد که میزبانی این رویداد مهم به ارومیه داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، گاستون پاراژ رییس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ درباره اهداف سفرش به ارومیه اظهار داشت: هدف از سفر به این شهر، بازدید از مراحل آماده‌سازی محل اسکان ورزشکاران و سالن برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان است. برنامه‌ریزی برای حضور مربیان و داوران در این رقابت ها از جمله دیگر اهداف ما در این سفر به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ بیان کرد: ایده برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان پاورلیفتینگ توسط ایرانی‌ها داده شد که برگرفته از جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی بود و مورد موافقت فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ نیز قرار گرفت.

,

وی درباره جزئیات این مسابقات تاکید کرد: در این مسابقات تاکنون حضور ۶ تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی قطعی شده و هر تیم با ۲۰ ورزشکار و همراه حضور خواهد یافت. این رقابت ها قرار است مرداد امسال با رعایت همه موارد بهداشتی برگزار شود.

,

پاراژ قرار است در این سفر با استاندار آذربایجان‌غربی دیدار و بعد از بازدید از سالن محل برگزاری مسابقات و هتل محل اسکان ورزشکاران، در نشستی خبری با رسانه‌ها نتایج بازدیدش از امکانات ارومیه را به خبرنگاران تشریح کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه