اخبار داغ

حضور معروف باعث اعتماد به نفس ملی‌پوشان است

خوش خبر: شرایط میزبانی ایتالیا بهتر شده/ یک بازیکن جدید با نظر آلکنو به تیم ملی والیبال اضافه می‌شود

خوش خبر: شرایط میزبانی ایتالیا بهتر شده/ یک بازیکن جدید با نظر آلکنو به تیم ملی والیبال اضافه می‌شود
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: سعید معروف با حضورش در تیم ملی به بازیکنان اعتماد به نفس می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره وضعیت تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها بیان کرد: بازیکنان جوان ما پس از برد مقابل هلند اعتماد به نفس پیدا کردند. قطعا تیم در هفته دوم جام ملت ها عملکرد بهتری خواهد داشت. حضور سعید معروف در تیم ملی والیبال کمک بسیار خوبی است. معروف به بازیکنان تیم اعتماد به نفس می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرپرست تیم ملی از اضافه شدن یک بازیکن به ترکیب تیم ملی خبر داد و گفت: ما مجوز گرفتیم که طی ۶ روز آینده بازیکن مد نظر آلکنو از ایران به ایتالیا بیاید. این بازیکن پس از ورودش باید ۴ روز در قرنطینه باشد.
,
او با اشاره به اتفاقاتی که در فرودگاه به هنگام پرواز ملی‌پوشان رخ داد، گفت: دیروز از ایران پول به دست ما رسید که اتفاق بسیار خوبی بود.
,
خوش خبر درباره اعتراص لهستانی‌ها به حضور با ایران در یک هتل مشترک گفت: قرار بود طبق قوانین هر سالن هتل را به یک تیم اختصاص بدهند اما تیم ملی لهستان و ایران در یک طبقه و در اتاق های رو به روی هم ساکن هستند. تیم ملی لهستان به خاطر هم طبقه بودن با ایران ناراحت نبود بلکه به خاطر نقض قوانین میزبان اعتراض کرد.
,
او که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان بیان کرد: روز های اول ایتالیا میزبانی خوبی نداشت اما در حال حاضر شرایط بسیار خوب است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه