اخبار داغ

وطن پرستی بازیکنان ایران آنان را نسبت به سایر تیم ها متمایز کرده

مرزبان: هنگ کنگ حکم بازی تدارکاتی برای ما دارد/ نباید حواشی را بزرگنمایی کنیم

مرزبان: هنگ کنگ حکم بازی تدارکاتی برای ما دارد/ نباید حواشی را بزرگنمایی کنیم
مربی سپاهان گفت: با یک برنامه ریزی بلند مدت می توانیم نتایج خوبی را رقم زنیم چرا که فوتبال ما قابل مقایسه با بقیه تیم های هم گروه مان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مرزبان مربی سپاهان در خصوص نظر کلی خود نسبت به بازی های تیم ملی فوتبال اظهار داشت: دو موضوع سازماندهی و تشکیلاتی که باید توجه بیشتری به آن می کردیم، چرا که فوتبال ما از لحاظ کیفیتی نسبت به بقیه بازیکنان تیم های هم گروه بهتر است و ما بازیکنان بین المللی و لیگ خوبی را داریم و مشکل اصلی ما نداشتن یک تشکیلات و سازماندهی خوب می باشد. چه بسا همه مسائلی که برایمان رخ می دهد کوتاه مدت بوده و این مساله آسیب جدی به ما وارد می کند. اگر برنامه ریزی های دراز مدت داشته باشیم قطعا نتایج بهتری خواهیم گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مربی سپاهان ادامه داد: من اعتقاد دارم که هر ۴ بازی را می بریم. فوتبال ما با این رقبا قابل مقایسه نیست و حتی یک یا دو طبقه بالاتر از این تیم ها هستیم. مهمترین فاکتوری که ما در این بازی ها داریم حس ملی و وطن پرستی است که در بازیکنان ما وجود دارد. مردم ایران، مردم وطن پرستی هستند عاشق هر گوشه این مرز و بوم بوده و این حسی که بازیکنان ما در درونشان دارند کمک می کند تا خیلی راحت برنده بازی ها شویم و از موانع و سدهای پیش روی خود گذر کنیم. شانس اول ما بازی با هنگ کنگ است که می توان به عنوان بازی تدارکاتی به آن نگاه کرد تا به تیم های  بحرین و عراق برسیم.
,
مرزبان که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، از حواشی سال های گذشته در بحرین گفت: یک مساله خیلی مهمی که در بعد بین المللی هم مطرح می باشد این است که اگر حواشی را شناخته و با آن برخورد خوبی نماییم، می توان نسبت به اقداماتی که یک کشور علیه تیم ما انجام می دهد مقابله کنیم تا تمرکز بازیکنان دچار آسیب نشود. برای ما خیلی مهم است که در این ۴ بازی اگر قرار هست مشکلی پیش آید، به سرعت قدم بعدی را برداریم و دنبال بهانه نباشیم و اگر حاشیه ای اتفاق افتاد مساله را بزرگنمایی نکنیم. حواشی همیشه وجود داشته و انسان باید بتواند در شرایط مختلف زندگی و تمرکز خود را حفظ کند و باید بتوانیم در حین و قبل بازی ها همچین مسائلی را مدیریت کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه