اخبار داغ

تکرار سناریوی برانکو در سنگر قرمز؛

فسخ قرارداد سنگربان کروات با باشگاه پرسپولیس/ رادوشوویچ رفتنی شد، لَک تنها ماند!

فسخ قرارداد سنگربان کروات با باشگاه پرسپولیس/ رادوشوویچ رفتنی شد، لَک تنها ماند!
بوژیدار رادوشویچ باتوجه به عدم پرداخت مطالباتش، اقدام به فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بوژیدار رادوشوویچ، سنگربان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که از زمان سرمربی‌گری برانکو ایوانکوویچ به جمع سرخ‌پوشان تهرانی پیوست و بیش‌تر اوقات هم نقش یک گلر دوم و نیمکت‌نشین را ایفا می‌کرد، حالا به پایان راه و آخر خط با تیم قهرمان ایران رسیده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او که دریافتی کمتری نسبت به دیگر بازیکنان پرسپولیس داشته، پس از دریافت مرخصی راهی کرواسی شد و قرار بود که امروز در تهران حضور یابد اما این اتفاق رخ نداد. یحیی گل‌محمدی نیز به نقش او در پرسپولیس اشاره داشت و گفت که باشگاه باید هرچه سریع‌تر مشکل رادو را حل کند تا وی به ایران بازگردد.

,

گلر کروات قرمزها هنوز دو سال با این تیم قرارداد دارد اما باتوجه به پرداختی پایین، می‌تواند مثل برانکو جدا شود و مانند بودیمیر، ما به تفاوت قرارداد آینده اش با پرسپولیس را هم بگیرد. نکته جالب این که رادو ادعا می‌کرد تمایل دارد در پرسپولیس بماند و چند بار هم به مدیران باشگاه برای پرداخت مطالباتش فرصت داده بود اما در نهایت پس از خلف وعده مدیران باشگاه، تصمیم نهایی را گرفت و قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد.

,

بوژیدار رادوشوویچ طی گفت‌وگویی با رسانه‌های کروات، رفتار مدیران پرسپولیس در پرداختی‌ها و شرایط اخلاقی آن‌ها را عاملی برای جدایی دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه