اخبار داغ

پاتلاینن: تیم ایران می تواند برای هر تیمی مشکل ایجاد کند

پاتلاینن: تیم ایران می تواند برای هر تیمی مشکل ایجاد کند
سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در کنفرانس خبری، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، میکسو پاتلانینن، سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در خصوص دیدار تیمش برابر ایران گفت: بازی سختی بود. تیم ایران تیم با کیفیتی است و نمایش خوبی را از خود به جای گذاشت. این تیم بسیار خطرناک ظاهر شد. ما خوشبین بودیم که پیروز شویم. می‌خواستیم تلاش های تیم ایران را خنثی کنیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اما سه گل دریافت کردیم. سعی کردیم از فرصت های خود استفاده کنیم و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. اما تیم ایران گل های بیشتری زد و ما نتوانستیم پیروز شویم.
,
 
,
وی در پاسخ به وضعین زمین چمن گفت: چمن زمین قدری بلند بود و توپ جلو نمی رفت. بازیکنان مشکل داشتند. توپ و زمین مسابقه سفت بود. اما تیم ایران بسیار عالی ظاهر شد و از بازیکنان  و مربی خوبی بهره می برد.  این تیم از نظر تکنیک خوب و بسیار سرعتی است و برای هر تیمی می تواند مشکل ایجاد کند.
,
 
,
سرمربی تیم هنگ کنگ  درادامه بیان کرد: تیم ایران را آنالیز کرده بودیم. اما نیمه اول از زاویه بسته  گل دریافت کردیم. آنها در محوطه جریمه خوب ظاهر شدند و به گل رسیدند. این تیم بسیار عالی است و ما را تحت فشار قرار داد و باید گفت بسیار شایسته هستند
,
 
,
وی در پایان گفت: ما در بازیهای آتی قصد باخت نداریم و نمی‌خواهیم بازنده باشیم. همیشه بازی می‌کنیم که بازنده نباشیم و این به ما فرصت می دهد که بهترین عملکرد را داشته باشیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه