اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

حضور مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان استکبار است/ کوتاهی مسئولان را نباید پای نظام نوشت

حضور مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان استکبار است/ کوتاهی مسئولان را نباید پای نظام نوشت
ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند: طبق بیانات مقام معظم رهبری اگر مردم پای کار انقلاب باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند این کشور را تکان دهد و اگر کشوری بتواند در انتخاباتش موفق عمل کند در حوزه روابط خارجی و بین‌الملل هم مشروعیت بیشتری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرستان های زرد استان کرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را در ادامه می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه نرماشیر: حضور مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان استکبار است

, امام جمعه نرماشیر: حضور مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان استکبار است, امام جمعه نرماشیر: حضور مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان استکبار است,

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد در خطبه‌های این هفته شهرستان ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد گفت: اقتداری که الان کشور ایران دارد به دلیل اقدامات مجاهدانه رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) است.

,

خطیب جمعه نرماشیر با بیان‌ اینکه پایبند بودن مردم به نظام قدس جمهوری اسلامی شاه را فراری داد و عنوان کرد: مردم راه امام را‌ می خواستند و هنوزم ادامه دهنده این راه هستند و این همبستگی ها شاه را فراری داد.

,

وی افزود: قیام ۱۵خرداد۱۳۴۲ خورشیدی مبدأ انقلاب اسلامی مردم ایران بود.

,

امام جمعه نرماشیر در ادامه با توجه به نزدیک بودن انتخابات بیان‌ کرد: سرنوشت کشور در ۲۸خرداد۱۴۰۰ رقم خواهد خورد، درست انتخاب کردن کشور را گلستان می کند.

,

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد حضور مردم را در انتخابات یک‌ مشت محکمی بر دهان استکبار دانست و گفت: هر رأی ما یک تیری است بر قلب دشمنان خونین کشور و حضور ما پای صندوق های رای قطعا دشمن را به نانو در می آورد.

,

وی در پایان توصیه کرد: مردم عزیز در انتخاب دقت کنید کشور ما نیاز به دولت‌مردمی دارد تا قوی شود,به فردی انقلابی رأی دهید که دلسوز کشور و مردم باشد,به کسی رأی دهید که مردم را درک کند.

,

امام جمعه عنبرآباد: مقام معظم رهبری؛ قطار انقلاب را پر شتاب تر حرکت داد

, امام جمعه عنبرآباد: مقام معظم رهبری؛ قطار انقلاب را پر شتاب تر حرکت داد, امام جمعه عنبرآباد: مقام معظم رهبری؛ قطار انقلاب را پر شتاب تر حرکت داد,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا ثمره شرافت آدمی است و اگر انسان به حقیقت ذکر دست یابد متقی خواهد شد.

,

وی با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز رحلت خمینی(ره) و انتخاب رهبر معظم انقلاب به رهبری انقلاب و همچنین سالروز قیام ۱۵ خرداد گفت: قرآن کریم می فرماید:" امانات را به اهلش بسپارید" و بزرگترین امانت که نزد ما است همین انقلاب اسلامی ایران است.

,

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه رهبری نقشی کلیدی دارد که درب ارزش ها را به سوی امت گشوده و درب بدی ها را بر ایشان می بندد، خاطرنشان کرد: الحق که به یاری خداوند متعال، امانت انقلاب و رهبری آن به شخص بزرگی همچون امام خامنه ای عزیز سپرده شد.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری از زمان تصدی ایشان بعنوان رهبر جامعه، قطار انقلاب را پر شتاب تر حرکت داد و قَدر چنین رهبری را باید دانست و به ندایش لبیک گفت.

,

حجت الاسلام سالاری با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: مرزبندی بین حق و باطل سیره امام صادق(ع) همچون سلف صالحشان بود و امروز مصداق باطل جریان خطرناک طاغوت به سردمداری آمریکا است و کدخدا دانست آن بی بصیرتی است.

,

وی افزود: انتخابات در کشور ما دو رکن اساسی یکی شرکت حداکثری و دوم انتخاب اصلح دارد و انتخاب دولت جوان، حزب الهی و تحول آفرین علاج مشکلات اصلی کشور ایران است.

,

رضا سالاری افزود: استقرار دولت جدید و انقلابی الگویی برای همه ملت های آزادیخواه در این امر مهم است و شهید حاج قاسم سلیمانی بود که به تمام اهل جبهه انقلاب یعنی آحاد مردم فرمود" میزان فرصتی که در مشکلات وجود دارد در خود فرصت ها وجود ندارد".

,

امام جمعه عنبرآباد افزود: بی رونق شدن انتخابات، آرزوی دشمنان قسم خورده است اما به کوری چشم آنها، همه ما پای صندوق های رای خواهیم رفت به حرمت خون سردار عزیز و ندای رهبر انقلاب و شکست دشمنان.

,

وی افزود: حنجره های سیاه و خاموش، حیات سیاسی و حداقلی خود را در انتخابات بی رونق می دانند، اما این بار شعارهای فریبکارانه آزادی و مسئله عدم حجاب و آدرس غلط نمی تواند گره کاری از ایشان باز کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین سالاری با تشکر از شورای محترم نگهبان گفت: بخاطر عدم احراز صلاحیت های برخی افراد که خون ملت را در شیشه کرده بودند و وضع موجود ماحصل عملکرد ضعیف ایشان است از شورای محترم نگهبان تشکر می کنیم.

,

امام جمعه آسمینون منوجان: نقطه اصلی اقتدار ایران اسلامی ایستادگی در مقابل آمریکا است

, امام جمعه آسمینون منوجان: نقطه اصلی اقتدار ایران اسلامی ایستادگی در مقابل آمریکا است, امام جمعه آسمینون منوجان: نقطه اصلی اقتدار ایران اسلامی ایستادگی در مقابل آمریکا است,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون منوجان در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت ارتحال ملکوتی و جانگداز بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) در قرن معاصر اسلام را احیا و به ایران و ایرانی عزت، اقتدار و عظمت داد و یک حقیقت همیشه زنده است .

,

وی افزود: امروز تجلیل از امام بزرگوار ما فقط به عنوان یک قدردانی و تجلیل از گذشته نیست بلکه به معنای اصرار و پافشاری بر آن خط و راهی است که امام با انقلاب،قیام با سیره و درس‌ها و وصیت‌نامه خود برای ملت ایران و همه مسلمانان عالم باقی گذاشت.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون تصریح کرد: امام به عنوان یک الگو، یک معلم، یک رهبر در ذهن ما و در واقعیت جامعه حضور دارد. او نیست اما فکر او راه و درس او هست که این درس همان چیزی است که ملت ایران و همه مسلمانان عالم به آن احتیاج دارند باید مواظبت کنیم راه و مکتب و درس و اهداف و آرمانهای امام را گم نکنیم و یک عده امام را مصادره و تخریب نکند.

,

حجت الاسلام احمدی نیک با تبریک آغاز زعامت و رهبری رهبر حکیم و فرزانه و عالیقدر جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز هستیم نگاهی کوتاه و اجمالی به رویکرد های رهبر معظم انقلاب در عرصه انتخابات طی سال های گذشته و در دوران پربرکت رهبری ایشان کرد و مطرح کرد: با توجه به اینکه انتخابات در نظام اسلامی از اصلی ترین بسترهای نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است بنابراین یک مسئله مهم درباره انتخابات آن هم حضور حداکثری است.

,

وی افزود: لذا اولین رویکرد ایشان همیشه تاکید بر حضور حداکثری بوده است انتخابات متعلق به رهبری نیست و متعلق به همه مردم است و حضور مردم از عواملی است که دشمن را ناکام می کند ،همیشه ملت را از توطئه‌های دشمن آگاه کردند مخصوصاً در ایام انتخابات ،به هیچکس نگفتند که به چه کسی رای بدهند لذا هیچ وقت انتخابات مهندسی نشده و در نتیجه از قبل مشخص نبوده و نیست هیچ کس هم از رای ایشان مطلع نبوده و نخواهد بود همیشه به مسئولان کشور اعتماد داشته اند و هیچ جا زیر بار نرفتند.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان تصریح کرد: بنابراین بارها اعلام کرده اند که هر کس بخواهد با نتیجه آرام ملت در بیفتد بنده در مقابلش می ایستم و این کار را کردند مردم عزیز، جوانان عزیز و مسئولان عزیز باید حواسمان به انتخابات ویژه باشد همه را دعوت کنید به مشارکت و حضور حداکثری، چرا که یک رای هم می تواند سرنوشت ساز باشد .

,

وی افزود: مواظب باشیم مردم و جوانان را دلسرد و مایوس نکنند انتظار از همه کشور بالاست اما انتظار از استان کرمان، مرکز مقاومت اسلامی، استان سردار‌دلها بالاتر است وصیت ایشان و انتظار ایشان از همه ما هم استانی هایش این بود که دوست دارم استان کرمان تا آخر با ولایت بماند و یکی از راه های انتقام گرفتن از قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی و سیلی زدن به استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار حضور و مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح است، چرا که دشمن و نظام سلطه چهل و دو سال است که با مردم سالاری دشمن و مخالف است و یکی از آرزوهای دیرینه دشمن بی رونقی و کمرنگ شدن انتخابات بوده و هست به امید خدا این بار هم دشمنان ما این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

,

حجت الاسلام احمدی نیک خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم تاکیدات فراوان و انتظاراتی دارند چراکه این مسئله هم بسیار مهم است و نباید غفلت کرد کاندیداها و طرفداران آنها تقوای سیاسی را رعایت کنند یکدیگر را تخریب نکنند چون حرام و حق الناس است نیروهای انقلابی، جهادی ،مردمی، کارآمد ودلسوز انتخاب شوند تا در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خدمت کنند.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون (نودژ) با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: یکی از اصول اساسی در سیره امام صادق (ع) مرزبندی با طاغوت و کفر به طاغوت بوده است. عدم کفر به طاغوت نشانه بارز منافقین است و امروز آمریکا طاغوت اعظم است و نقطه اصلی اقتدار ایران اسلامی ایستادگی در مقابل این طاغوت اکبر و اعظم است.

,

امام جمعه بردسیر: کوتاهی مسئولان را نباید پای نظام نوشت

, امام جمعه بردسیر: کوتاهی مسئولان را نباید پای نظام نوشت, امام جمعه بردسیر: کوتاهی مسئولان را نباید پای نظام نوشت,

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به ساحت امام عصر (عج) و مردم ایران تسلیت گفت و افزود: دشمنان نظام اسلامی بعد از رحلت امام انتظار فروپاشی انقلاب را می کشیدند اما دست خداوند پشتیبان این انقلاب بوده و هست و با انتخاب خلف صالح امام، مقام معظم رهبری آن فقدان شدید، جبران شد.

,

وی بیان کرد: اکنون ۳۲ سال است که در مقابل این همه حیله و هجمه های مختلف علیه ملت و نظام ما، مدیریت و حسن تدبیر و رهبری مقام معظم رهبری، کشور را در همه بحران ها حفظ کرده است و دوست و دشمن به فضایل و شاخصه ها و مدیریت و رهبری ایشان معترفند.

,

حجت الاسلام کرمانی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام گفت: انقلاب امروز ما ثمره انقلاب فکری امام صادق علیه السلام است که پایه گذار همه انقلاب هاست.

,

وی ابراز کرد: انتخابات همان اندازه که برای ما اهمیت دارد برای دشمنان ما نیز حائز اهمیت است بنابراین به هر طریقی دنبال ایجاد اختلال و بی رونق کردن انتخابات در ایران هستند.

,

امام جمعه بردسیر افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری اگر مردم پای کار انقلاب باشند هیچ قدرتی نمی تواند این کشور را تکان دهد و اگر کشوری بتواند در انتخاباتش موفق عمل کند در حوزه روابط خارجی و بین الملل هم مشروعیت بیشتری دارد.

,

وی افزود: امروز در این ایام انتخابات صداهای سیاسی از حنجره های تاریک دشمنان بیرون می آید که در انتخابات شرکت نکنید و برخی نیز عدم احراز صلاحیت برخی افراد را موجب کاهش مشارکت می دانند که این حرف ها آدرس غلط دادن به مردم است.

,

خطیب جمعه بردسیر تصریح کرد: اگر کاهش مشارکتی هم باشد به دلیل ناکارآمدی برخی مسئولان، سیاست های غلط در بحث اقتصاد، گلایه های مردم از وضعیت معیشتی، ورود فساد در برخی دستگاه ها و بورس است که بعضی خانواده ها را از زندگی ساقط کرد.

,

وی اظهار کرد: همین موارد باعث شده که رسانه های معاند با سیاه نمایی مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد و نا امید کنند در حالی که کوتاهی مسئولان را نباید پای نظام نوشت.

,

حجت الاسلام کرمانی در پایان تاکید کرد: مردم باید با حضور حداکثری و انتخاب درست و اصلح جبران مافات کنند و گر نه با عدم مشارکت مشکلات حل نخواهد شد و بدتر هم می شود پس ان شاءالله با مشارکت حداکثری هم دشمنان نظام را ناامید کنیم و هم شاهد بهبود و تغییر وضعیت معیشتی مردم باشیم.

,

 

,

امام جمعه کهنوج: حضور در انتخابات، حفاظت از خون شهداست

, امام جمعه کهنوج: حضور در انتخابات، حفاظت از خون شهداست, امام جمعه کهنوج: حضور در انتخابات، حفاظت از خون شهداست,

حجت الاسلام و المسلمین اکبرافشارمنش امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: بدون حضور مردم انقلاب شکل نمی گرفت و ادامه هم پیدا نمی کرد.

,

وی افزود: راه درست حل مشکلات کشور انتخاب درست در انتخابات است نه کناره گیری از صندوق رأی.

,

خطیب جمعه کهنوج شهادت حاج قاسم را یک تحول عمیق دانست و گفت: امروز نه تنها ترس دشمن از سردار سلیمانی کم نشده بلکه پر رنگ تر شده زیرا حرف و عمل و سیره او در میان مردم منطقه نافذتر شده است.

,

افشارمنش در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره داشت و تصریح کرد: دشمن از همه امکانات خود استفاده می کنند تا انتخابات مایه سر شکستگی ملت شود؛ بنابراین در انتخاب باید دقت کرد و به وعده و حرف نمیشود اعتماد کرد در مسائل مهم کشور هم همین گونه است.

,

نماینده ولی فقیه در شهر کهنوج حضور مردم در صحنه انتخابات را حفاظت از خون شهدا دانست و بیان کرد: به کوری چشم دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری پر شور و با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تو دهنی به دشمنان این نظام خواهیم زد.

,

امام جمعه ریگان:امام راحل شعار هیهات من ذله را زنده کرد

, امام جمعه ریگان:امام راحل شعار هیهات من ذله را زنده کرد, امام جمعه ریگان:امام راحل شعار هیهات من ذله را زنده کرد,

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان ضمن عرض تسلیت سالروز جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام(ره) و با اشاره به ۱۵خرداد روز قیام خونین گفت: امام راحل برای شناساندن اسلام ناب محمدی و حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران قیام کرد.

,

وی با بیان اینکه امام مانند جدش استکبارستیز بود و شعار هیهات من ذله را زنده کرد، ادامه داد: امام به ما یاد داد به داشته های داخلی کشور اتکا کنیم نه چشم دوختن به آمریکا و غرب بلکه می توان روی پای خودمان بایستیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده با تأکید بر اینکه آمریکا دشمن بزرگ اسلام است و اسرائیل باید از روی زمین محو شود، اظهار کرد: باید طبق فرموده امام(ره)کشور متحول شود.

,

امام جمعه ریگان گفت: مردم شهرستان، ما سربازان عزیز رهبرمان، شاگردان مکتب شهید سلیمانی هستیم، ما می دانیم و می فهمیم و اعتقاد داریم این انقلاب، انقلاب مهدی آل محمد(عج) است و صاحب این کشور حضرت مهدی (عج)است.

,

خطیب جمعه شهرستان ریگان تصریح کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد به عشق امام راحل و برای جانفشانی برای رهبری و شهید سلیمانی شرکت می کنیم و مشت محکمی بر دهان یابه گویان خارجی و داخلی میزنیم.

,

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش آمده گفت: مردم انقلاب را قبول دارند؛ اما ضعف مدیریت ها آنها را آزار می دهد و موجب نارضایتی آن ها میشود.

,

رضا زاده در پایان از سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان تشکر کرد که در سفر یک روزه خود به شهرستان بیش ۱۶۰ پروژه عمرانی و اشتغال زایی افتتاح شد.

,

امام جمعه فهرج: اتحاد؛ وظیفه اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا است

, امام جمعه فهرج: اتحاد؛ وظیفه اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا است, امام جمعه فهرج: اتحاد؛ وظیفه اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا است,

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امام (ره) به عنوان یک الگو، یک معلم و یک رهبر در ذهن و واقعیت جامعه ما حضور دارد.

,

وی افزود: ۱۵ خرداد روز پیوند امام و امت و قیام خونین مردم جان بر کفی بود که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند و علیه نظام ستمشاهی به پا خواستند.

,

خطیب جمعه فهرج همچنین با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات بیان کرد: فردی را انتخاب کنید که با روحیه بسیجی، ایثارگری و جهادی دنبال خدمت به مردم باشد.

,

آقاملایی تصریح کرد: در انتخابات باید به دنبال حجت و دلیلی بود که به چه کسی رأی میدهیم چرا که باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

,

وی از اتحاد به عنوان وظیفه اصلی شوراهای شهر و روستا نام برد و اظهار کرد: اگر منتخبین شوراهای شهر و روستا همدل نباشند و خود را درگیر چالش های سیاسی کنند، جز اتلاف وقت مردم ثمره دیگری به دنبال ندارند.

,

امام جمعه فهرج در پایان به حرکت ناو‌ جنگی بندر مکران به سمت اقیانوس اطلس و دریای کاراییب اشاره و خاطرنشان کرد: حضور این ناو جنگی در حیاط خلوت آمریکا گویای آن است که جمهوری اسلامی ایران امروز از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده و دنیا بداند آینده از آن حزب الهی هاست.

,

امام جمعه راور: انتخابات مظهر احقاق حق مردم است

, امام جمعه راور: انتخابات مظهر احقاق حق مردم است, امام جمعه راور: انتخابات مظهر احقاق حق مردم است,

حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی امام جمعه راور ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به بیان ویژگی های ایشان پرداخت و گفت: امام در مبارزه با کفار، مشرکین و منافقین هیچ گاه کوتاه نمی آمد و با شدت در مقابل آن ها می ایستاد و می خواست نشان دهد که در سایه کفر به چه ذلت و حقارتی رسیده اند.

,

وی ادامه داد: اما همین امام، با این شدت و غلظت در مقابل کفار و مشرکین، لطافت عجیبی در روح و روانش بود.

,

امام جمعه راور عنوان کرد: امروز روز قدردانی و تجلیل از این شخصیت بی نظیر و بی بدیل است.

,

وی افزود: تجلیل از امام بزرگوار فقط یک قدردانی بخاطر گذشته او نیست، تجلیل از امام به معنای اصرار و پافشاری بر آن‌ خط و راهی است که با انقلاب، با قیام، با سیره و وصیت نامه خود برای ملت ایران و همه مسلمانان جهان باقی گذاشت.

,

حجت الاسلام تویسرکانی بیان کرد: امام به عنوان یک الگو و معلم در ذهن ما و واقعیت جامعه ما حضور دارد، با اینکه از حضور فیزیکی او محرومیم اما درس و فکر امام هست و این درسی است که تمام ملت ایران و همه مسلمانان عالم به آن احتیاج دارند.

,

وی در ادامه گفت: در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام بزرگوار در آستانه یک آزمون بزرگ قرار داری، انتخابات شوخی نیست خیلی پیچیده است و دشمن روی آن خیلی سرمایه گذاری کرده است، آن را جدی بگیرید.

,

امام جمعه راور با اشاره به سخنان رهبری اظهار کرد: انتخابات فقط یک پدیده سیاسی نیست، انتخابات مظهر حضور مردم، مظهر احقاق حق و تکلیف مردم است که بیایند سرنوشت کشورشان را بدست خودشان معین کنند، این حق مردم است و متعلق به آنها اما تکلیف هم هست.

,

حجت الاسلام تویسرکانی در پایان گفت: فریب شعار ها و وعده های نامزد هارا نخورید و کارنامه آن ها را ببینید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه