اخبار داغ

سرمربی پیشین الهلال مسلمان شد+ عکس

سرمربی پیشین الهلال مسلمان شد+ عکس
مربی صاحب‌نام برزیلی که سابقه مربیگری در لیگ کشورهای برزیل، ژاپن ، قطر و عربستان را در کارنامه خود دارد، مسلمان شده و مشغول یادگیری واجبات دینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رسانه‌های سعودی از جمله الریاضیه، شاموسکا که فصل گذشته هدایت الفیصلی را بر عهده داشته و از فصل آینده سرمربی الشباب خواهد بود به اسلام گرویده و علاقه‌مند است احکام و تکالیف شرعی خود را در کوتاه‌ترین زمان بیاموزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به گفته برخی از مسئولان باشگاه الفیصلی، شاموسکا در ماه رمضان روزه‌داری را یاد گرفته است و همچنین پس از یادگیری نماز بر انجام وظایف دینی خودش تاکید دارد.
,
 
,
تصویری از شاموسکا در کنار رئیس باشگاه الفیصلی در ریاض منتشر شده که مشغول خواندن نماز است.
,
 
,
یکی از مسئولان باشگاه الفیصلی در این خصوص می‌گوید: مربی برزیلی روزه و نماز را آموخته و واجبات را با دقت و به درستی انجام می‌دهد اما علاقه ندارد این موضوعات رسانه‌ای شود.  او همچنین خواستار خواندن کتاب‌های دینی خصوصا قرآن شده و در حال مطالعه بیشتر درباره اسلام است.
,
 
,
گفتنی است شاموسکا سابقه هدایت باشگاه‌های بوتافوگوی برزیل، الجیش و العربی قطر، جوبیلو ایواتای ژاپن و الهلال عربستان را داشته و از مربیان موفق شاغل در فوتبال خاورمیانه به شمار می‌رود.
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه