اخبار داغ

۸۰٪ از شرکت‌کنندگان تزریق واکسن کووید-۱۹ را خواهند داشت

فخری: رکورد کسب سهمیه شکسته می‌شود/ حدادی با درد تمرین می کند و سهمیه به نام وی است

فخری: رکورد کسب سهمیه شکسته می‌شود/ حدادی با درد تمرین می کند و سهمیه به نام وی است
رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک گفت: ۸۰٪ از شرکت‌کنندگان تزریق واکسن کووید-۱۹ را خواهند داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری مسئولین کمیتۀ ملی المپیک با اصحاب رسانه به‌منظور بررسی وضعیت کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امروز ۱۷ خردادماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سیدنصراله سجادی، سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به توکیو در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک نیز اذعان داشت: بازی‌های المپیک از ۱ تا ۱۷ مرداد در توکیو برگزار خواهد شد. ۵ رشته ورزشی به این دوره اضافه شده و ۳۳ ماده نیز افزایش یافته. بازی‌های در ۴۲ سالن و با حضور ۱۱۰۹۰ ورزشکار برگزار خواهد شد. ۴۸.۵ ٪ از ورزشکاران زن خواهند بود که افزایشی حدود ۳ درصدی را داشته و ۱۰۵۸ مدال نیز در این دوره از رقابت‌ها توزیع خواهد شد.

,

فخری در ادامه تصریح کرد: دهکده رقابت‌ها با مساحت ۱۳۴۰۰۰ متر مربع، مصنوعی ساخته شده و مرکزیت خواهد داشت. ۵۱ واحد شامل ۱۱۴ تخت به کاروان ورزشی ایران اختصاص داده شده، ۱۱۲ متر مربع برای دفتر سرپرستی کاروان و ۸۵ متر مربع نیز برای کادرهای پزشکی درنظر گرفته شده. این دوره از بازی‌ها به‌دلیل کمبود تماشاگر با ۱۵ اسپانسر طلایی و ۲۸ اسپانسر رسمی برگزار خواهد شد و برآورد توجه ۵ میلیارد نفر به این رقابت‌ها وجود دارد.

,

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک افزود: مذاکراتی با مسئولین IOC در راه تسریع پرداخت‌های مالی داشته‌ایم و به‌طور هفتگی با کمیته برگزاری بازی‌ها پیگیری شده. کادر سرپرستی کاروان نیز وظایف، جلسات و پیگیری‌های خود را مستمراً انجام داده و رسیدگی‌ها به‌طور هفتگی ادامه دارد. با سفارت ایران در توکیو نیز ارتباط خوب و مستمری داریم و انتخاب نهایی البسه رسمی و ورزشی کاروان در قالب پکیج ۲۰ رقمی صورت گرفته. تا به امروز اردوهای متمرکز و متعددی در راستای آمادگی تیم‌های ملی المپیکی برگزار شده و در حال پیگیری نیز هست.

, IOC,

فخری گفت: ۸۰٪ از شرکت‌کنندگان تزریق واکسن کووید-۱۹ را خواهند داشت. IOC از روز اول مدعی شد که واکسن اجباری نیست اما تمام تلاش بر این بودا که واکسیناسیون با تشویق انجام شود. ۷۲ ساعت قبل از حرکت کاروان در ۵ آزمایشگاه از مسافرین تست PCR گرفته خواهد شد و در بدو ورود به فرودگاه توکیو نیز این تست اخذ خواهد شد. حباب تمرین - مسابقه - دهکده به شدت انجام می‌شود و تست تصادفی و Rapid Test نیز وجود خواهد داشت. اعضای کاروان تقریباً نهایی شده و تیم‌های ورزشی طی ۱۲ گروه از ۲۱ تیرماه تا ۸ مرداد راهی توکیو می‌شوند و از ۴ تا ۱۹ مرداد نیز موعد بازگشت است.

, IOC, PCR, Rapid Test,

پیمان فخری گفت: مطمئناً رکورد کسب سهمیه شکسته می‌شود اما پیش‌بینی این امر درباره بانوان سخت است. ارزیابی‌هایی داشته‌ایم اما قبل از بازی‌ها نمی‌شود تعداد مدال را حدس زد. این امر صحیح نیست که بگوییم قهرمانان شاخصی نداریم و پیش‌بینی از خلق شگفتی و کسب مدال داریم. هدف‌گذاری و رصد داریم اما پیش‌بینی درست نیست.

,

فخری درباره وضعیت احسان حدادی گفت: آسیب‌دیدگی اخیر وی جدید نیست و منتظر بازگشت او هستیم. وی درد شدیدی دارد اما‌ تمرین می‌کند. سهمیه وی به نام است و درصورت مصدومیت، جانشین نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه