اخبار داغ

کاندیداهای عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون قایقرانی معرفی شدند

کاندیداهای عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون قایقرانی معرفی شدند
پس از اعلام داوطلبان برای شرکت در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون قایقرانی، ۲۷ ورزشکار به عنوان کاندیدا معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از تصویب اساسنامه کمیسیون ورزشکاران در هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی مراحل تشکیل این کمیسیون آغاز شد. در قدم اول ورزشکارانی که بر اساس اساسنامه شرایط حضور در این کمیسیون را داشتند معرفی شدند. از بین این ورزشکاران داوطلبان حضور در کمیسیون اعلام آمادگی کردند و بر اساس زمان‌بندی در هفته آینده انتخابات این کمیسیون برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از بین کاندیداها، بر اساس اساسنامه ۷ نفر بر اساس رای ورزشکاران منتخب به عضویت کمسیون درخواهند آمد که از این تعداد حداقل ۳ نفر باید از جنس دیگر و ۴ نفر از رشته‌های المپیکی باشند. از بین ورزشکاران رشته‌های المپیکی نیز باید حداقل یک ورزشکار از جنس دیگر باشد.
۲۷ ورزشکار برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران داوطلب شده‌اند که شامل ۱۱ خانم و ۱۶ آقا هستند.
در بخش بانوان هدیه کاظمی و سمن سلطانی از رشته آبهای آرام، شقایق سیدیوسفی از رشته اسلالوم، نازنین ملایی، نازنین رحمانی، نسیم بن‌یعقوب و حمیرا برزگر از رشته روئینگ و الهه پورعبدیان، ملیکا برون، ترانه کامیاب و صبا رحمتی از رشته کانوپولو کاندیدا شدند.
امین بوداغی، احمدرضا طالبیان، صادق زمانی و حمیدرضا ترکی از رشته آبهای آرام، احمد احمدی از رشته بادبانی، اسلام جاهدی از رشته پاراکانو، محسن شادی و عاقل حبیبیان از رشته روئینگ، محمدعلی ملایی و محمدصدیق حشمتیان (اسلالوم) از رشته کانوپولو و علی عالی‌پور، ارشید ناصری، هادی دریایی‌نژاد، حمزه پورجعفری، محسن غفرانی و محمدرضا داداشی از رشته دراگون‌بوت نیز کاندیداهای مرد این کمیسیون هستند.
کاندیداهای عضویت در کمیسیون ورزشکاران طی روزهای آتی در گروه واتس‌اپ که با حضور همه ورزشکاران دارای شرایط تشکیل شده، به معرفی خود می‌پردازند و پس از آن انتخابات کمسیون هفته آینده انجام خواهد شد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه