اخبار داغ

پیشکسوتان فوتبال ایران درباره بازی با بحرین چه گفتند؟

روشن: به پیروزی مقابل بحرین نیاز مبرم داریم/ بزیک: بحرینی‌ها استاد بازی‌های روانی هستند

روشن: به پیروزی مقابل بحرین نیاز مبرم داریم/ بزیک: بحرینی‌ها استاد بازی‌های روانی هستند
پیشکسوتان تیم ملی فوتبال ایران به اظهارنظر درباره دیدار امشب ملی‌پوشان مقابل بحرین پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن روشن پیشکسوت فوتبال گفت: پیش از آغاز مسابقات پیام تصویری از کانون مربیان را برای بازیکنان ارسال کردم و برای آنها آروزی موفقیت در مسابقات پیش رو را کردم. واقعیت این است که تیم ملی از نظر مهره و بازیکن در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. حضور لژیونرهای آماده و بهترین هایی که از لیگ برتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شده اند. به موفقیت تیم ملی در مسابقات بسیار خوشبین هستم. ما تیمی پرقدرتی و بازیکنانی داریم که هر کدام می توانند به تنهایی نتیجه یک بازی بزرگ را رقم بزنند؛ به خاطر همین خیلی به موفقیت تیم ملی امید دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه شرایط برای برگزاری بازی های دوستانه و تدارکاتی فراهم نبود و این مساله کار را برای ما سخت کرد. به هرحال شرایط کار سخت است، اما غیرممکن نیست. با وجود تمام این حرف ها من معتقدم بچه های ما این توانایی را دارند که بحرین و عراق را شکست دهند.

,

پیشکسوت فوتبال در ادامه در خصوص بازی حساس امشب برابر بحرین گفت: مسلما این تیم ملی یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ فوتبال ایران را در اختیار دارد. بازیکنانی در خط حمله بازی می کنند که هر کدام در تیم های باشگاهی خود بی نظیر هستند. هم لژیونرها و هم بازیکنان داخلی که در خط حمله به تیم ملی دعوت شدند کاملا موثرند. به نظرم اگر امشب اسکوچیچ به جای دو مهاجم از سه مهاجم استفاده کند، مطمئنا بهتر نتیجه خواهیم گرفت؛ چرا که ما به این برد نیاز داریم و پیروزی برابر بحرین ما را 12 امتیازی می کند.

,

گلزن ایران در جام جهانی ١٩٧٨ اضافه کرد: مهمترین بازی ما امشب است. بچه ها نباید اسیر حاشیه سازی بحرینی ها شوند. مهم این است که ما گل نخوریم. چرا که اگر این اتفاق بیفتد بحرینی ها با همان ضد فوتبال معروف خود اقدام به حاشیه سازی و وقت‌کشی می‌کنند و اعصاب بازیکنان ما را به هم می ریزند. به اعتقاد من ما باید گل اول را بزنیم و وقتی بحرینی ها برای جبران جلو کشیدند، روی ضد حملات دوباره دروازه این تیم را باز کنیم. فوتبال ما بارها نشان داده است که در روزهای سخت می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

,

پیشکسوت فوتبال در پایان با اشاره به آرامشی که در تیم ملی حاکم است، گفت: در چند سال گذشته تیم ملی آرامش نداشت، اما بنظرم دراگان اسکوچیچ اهل جنجال نیست و همین باعث می شود تا چنین روحیه ای در تیم ملی هم حفظ شود و بازیکنان درگیر مسائل حاشیه ای نشوند.

,

بزیک: بحرینی‌ها استاد بازی‌های روانی هستند

, بزیک: بحرینی‌ها استاد بازی‌های روانی هستند,

ادموند بزیک در ابتدای صحبت‌های خود گفت: همانطور که پیش از آغاز مسابقات می‌دانستیم، مهم‌ترین موضوع پیش‌روی تیم ملی کسب امتیازات کامل از هر چهار مسابقه است. خوشبختانه در بازی اول مقابل هنگ کنگ، فارغ از اینکه از نظر فنی چه شرایطی وجود داشت، با امتیاز کامل زمین را ترک کردیم.

,

وی ادامه داد: اینکه می‌گویم فارغ از مباحث فنی، به این دلیل است که شیوع کرونا باعث شد که تیم ملی تدارک خوبی شامل انجام بازی دوستانه نداشته باشد. اگر تاثیر این اتفاقات را در نظر بگیریم، که از نظرم بسیار تاثرگذار بوده، به طور کلی بازی قابل قبولی برابر هنگ کنگ داشتیم.

,

"لژیونرهای خوبی در لیگ‌های مختلف داریم که اکثر آنها فصل موفقی داشتند" بزیک با اشاره به این موضوع بیان کرد: فکر می‌کنم این نکته مثبت تیم ماست و می‌تواند در این سه مسابقه پیش‌رو به تیم کمک کند. اما به طور کلی در این سه بازی باقی‌مانده نباید دنبال فوتبال زیبا باشیم و فقط کسب نتیجه مهم است.

,

وی درباره دیدار امشب برابر بحرین گفت: درباره بازی با بحرین باید بگویم چون این تیم پیشینه خوبی ندارد و خاطرات خوبی از آنها نداریم، به نوعی همین موضوع حساسیت بازی را زیاد کرده است. بی شک آنها مثل اکثر تیم‌های غرب آسیا استاد بازی روانی هستند؛ پس باید با آرامش بازی کنیم و وارد مسایل حاشیه‌ای نشویم. به هرحال تغییر میزبانی از قبل رخ داده و با این وجود بازهم اتفاقاتی مثل تغییر زمین بازی تیم‌ها را رقم می‌زنند.

,

وی در پایان گفت: در بازی امشب باید از تک موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. اگر لیست بازیکنان دو تیم را کنار یکدیگر بگذاریم، در نفرات یک سر و گردن از آنها بالاتر هستیم. از نظرم برای کسب 3 امتیاز امشب کافی است بازیکنان ما خودشان باشند. امیدوارم از بازی امشب و دو دیدار باقیمانده نیز به سلامت عبور کنیم و راهی مرحله نهایی انتخابی آسیا شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه