اخبار داغ

برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری لیگ های دسته یک و جوانان در کنار لیگ برتر ووشو انجام شده

خانی: رقابت‎های جنگجویان ووشو (WWF) به سبک جام جهانی ساندا برگزار خواهد شد

خانی: رقابت‎های جنگجویان ووشو (WWF) به سبک جام جهانی ساندا برگزار خواهد شد
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ووشو گفت: نخستین دوره رقابت‎های جنگجویان ووشو (WWF) در تیر ماه به سبک جام جهانی ساندا و با شکل و شمایلی جدید برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خانی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار دانا با اشاره به مسابقات و رقابتهای فدراسیون ووشو اظهار داشت: از اسفند ماه سال گذشته (1399) برنامه‌ریزی برگزاری نخستین دوره رقابتهای لیگ مجازی را آغاز کردیم و با شروع سال 1400 ثبت نام و پذیرش تیم‌ها انجام شد. خوشبختانه این پیکارها با استقبال خوبی همراه شد و حدود 50 تیم در مجموع در لیگ مجازی ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ,

وی ادامه داد: اوایل هفته گذشته مراحل قضاوت و اعلام نتایج این رقابت‌ها نیز به انجام رسید و تیم‌های برتر هر رده در نهایت معرفی شدند.

,

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ووشو با اشاره به برنامه‌های در درست اجرای این کمیته خاطرنشان کرد: در تیرماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان در رده سنی جوانان و نخستین دوره رقابتهای جنگجویان ووشو (WWF) را خواهیم داشت. این مسابقات در سه مرحله Top، Elite و Super cup  خواهد بود و به سبک جام جهانی ساندا و با شکل و شمایلی جدید برگزار خواهد شد.

, , WWF, Top, Elite, Super cup,

خانی گفت: در تلاش هستیم تا با برگزاری  مسابقاتی در سطح جهانی و با کیفیت بسیار بالا با اهدای جوایز قابل توجه، کار درخور شآنی برای ووشو ایران انجام دهیم. همچنین در نیمه دوم سال برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در رده بزرگسالان را در دستور کار قرار دارد.

,

وی در خصوص برگزاری لیگ‌های ووشو گفت: سال گذشته به دلیل شرایط ویژه ای که به واسطه بیماری کرونا به وجود آمده بود، لیگ برتر آقایان و بانوان را در رده بزرگسالان داشتیم اما امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری لیگ های دسته یک و جوانان نیز انجام شده است.

,

رئیس سازمان لیگ فدراسیون ووشو در پایان با اشاره به سال پرکار ووشو در رقابتهای داخلی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری با نابودی بیماری کرونا بار دیگر شاهد حضور تماشاچیان در سالن‌های مسابقات باشیم و بتوانیم با فراغ بال نسبت به برگزاری رویدادهای ووشو اقدام نمائیم.

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه