اخبار داغ

آزمون کمربند زیرمشکی جوجیتسو برزیلی برگزار می شود

آزمون کمربند زیرمشکی جوجیتسو برزیلی برگزار می شود
مسئول کمیته جوجیتسو برزیلی (BJJ) از برگزاری آزمون کمربند زیرمشکی و کلاس داوری کمیته جوجیتسو برزیلی و کوبودو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، امیر همسایه مسئول کمیته جوجیتسو برزیلی (BJJ) با اعلام این خبر اظهار داشت بیان کرد: جوجیتسو برزیلی (BJJ) پیش از این ورزشکاران زیادی را به خود جلب کرده بود اما چون در کشور به رسمیت شناخته نمی شد، مدال های این ورزشکاران نیز محسوب نمی شدند، اکنون پس از سال‌ها تلاش، مجوز فعالیت از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی صادر شد تا از این پس به صورت قانونی فعالیت آن ادامه یابد، من از تمام کسانی که پیش از این در جوجیتسو فعالیت می کردند، قدردانی می‌کنم و از آنها رخصت می گیرم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, BJJ, BJJ,

وی خاطرنشان کرد: تمام ورزشکاران رشته جوجیتسو که کارت عضویت فدراسیون را دارند؛ می‌توانند در رشته جوجیتسو برزیلی فعالیت کنند. ما در سالهای قبل ۲۰ دوره مسابقه برگزار کردیم که شش دوره آن مربوط به همین جوجیتسو برزیلی است که توسط خود من برگزار شد. از آن پس از هم مسابقات مختلفی داریم و تیم ملی هم اعزام خواهد شد.

,

مسئول کمیته جوجیتسو برزیلی، گفت: من نمایندگی رسمی سازمان جهانی این رشته را دارم و قرار است به زودی آزمون کمربند زیر مشکی و تبدیل مدرک BJJ،  همچنین کلاس داوری در دو گروه آقایان بانوان برگزار شود. یکی دیگر از برنامه های ما برگزاری لیگ است. تاکنون شش تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده اند که با توجه به اخذ مجوز پخش زنده تلویزیونی اطمینان دارم که این تعداد افزایش خواهد یافت، برای برگزاری رقابت ها تابع دستورات ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا با هماهنگی با فدراسیون این پیکارها را برگزار کنیم.

, BJJ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه