اخبار داغ

دیدار رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای؛

علی نژاد: کار بزرگ واترپلو در بازی‌های آسیایی می تواند تکرار شود/ رضوانی: در واترپلو جزو قدرتهای برتر آسیا هستیم

علی نژاد: کار بزرگ واترپلو در بازی‌های آسیایی می تواند تکرار شود/ رضوانی: در واترپلو جزو قدرتهای برتر آسیا هستیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: امیدوارم در بازیهای آسیایی پیش رو موفقیت واترپلو در جارکارتا با کسب مدال مرغوبتر تکرار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دیدار رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ خرداد) در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی علی نژاد با اشاره به نایب قهرمانی تیم ملی جوانان واترپلو در آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: واترپلو ایران در امر پشتوانه سازی گام های خوبی برداشته و امروز به عنوان تیمی جوان و آینده دار از قدرتهای برتر قاره آسیا به حساب می آید. واترپلو در ایران رشته پویایی است که یکی از دلایل آن، برگزاری لیگ است و توجه به باشگاههایی است که در این زمینه فعال هستند.

,

علی نژاد با تاکید بر اینکه برای رسیدن به توسعه ای پایدار شرط اصلی همکاری مناسب فدراسیون با آموزش و پرورش است، گفت: شنا همانند دوومیدانی ورزش پایه است و باید از کودکی و بصورت علمی آغاز شود که این امر مستلزم همکاری نزدیک با وزارت آموزش و پرورش است.

,

در این جلسه محسن رضوانی گزارشی از فعالیت های انجام شده و برنامه های پیش رو فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را ارائه داد و گفت: خوشبختانه واترپلو امروز جزو قدرتهای برتر آسیا هستیم، اما در شنا و شیرجه باید فاصله مان را از حریفان قاره ای کمتر کنیم.

,

رضوانی با اشاره به آخرین مرحله رقابتهای کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: این رقابتها ۳۰ خرداد در صربستان برگزار می شود و نفرات اعزامی هفته آینده پس از رکوردگیری مشخص می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه