اخبار داغ

قهرمانی آسیا می‌تواند شروع خوبی برای من باشد

بهرامی: هدفم قرار گرفتن در ترکیب مسابقات جهانی تکواندو است/ می خواهم از مسیرم لذت ببرم

بهرامی: هدفم قرار گرفتن در ترکیب مسابقات جهانی تکواندو است/ می خواهم از مسیرم لذت ببرم
عضو سابق تیم ملی تکواندو گفت: قهرمانی آسیا می‌تواند شروع خوبی برای من باشد چراکه هدف من قرار گرفتن در ترکیب مسابقات جهانی و ارتقاء رنکینگ المپیکی است تا بتوانم در المیپک بعدی حضور پیدا کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینا بهرامی ملی پوش سابق تکواندو کشورمان در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی کیش توانستم جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کنم و در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کنم ولی همراه با تیم ملی به رقابت‌ها اعزام خواهم شد. همچنین طبق شرایط خاصی که فدراسیون در نظر گرفت باید هزینه پرواز را بپردازم؛ اگرچه اسپانسر حمایتم کرد و مبلغ فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص هدف خود از شرکت در این رقابت‌ها گفت: مسابقات قهرمانی آسیا می‌تواند شروع خوبی برای من باشد چراکه هدف من قرار گرفتن در ترکیب جهانی و ارتقاء رنکینگ المپیکی است تا بتوانم در المیپک بعدی حضور پیدا کنم.

,

بهرامی با اشاره به رقابتهای قهرمانی آسیا بیان کرد: در رقابت‌های آسیایی در وزن ۶۳- کیلوگرم به روی شیاپ‌چانگ می‌روم و اگر امتیازی کسب کنم در رنکینگ المپیکی وزن ۶۸- کیلوگرم محاسبه می‌شود و می‌توانم در آن وزن در میدان جهانی شرکت کنم که امید بسیاری به این اتفاق دارم.

,

وی در خصوص تمرینات خود گفت: روزانه به طور منظم دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حال تمرین هستم البته کمی سخت است ولی به خاطر وجود ویروس کرونا مجبور شدیم که در اردو حضور نداشته باشیم؛ فدراسیون را درک می‌کنم چرا که فراهم کردن شرایط برای همه امکان پذیر نیست. من هم سعی می‌کنم مثبت فکر کنم و بی توجه به حواشی رو به جلو حرکت کنم تا کار خودم را درست انجام بدهم چراکه می خواهم از مسیرم لذت ببرم و قطعا نتیجه اش را خواهم دید.

,

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص المپین‌های تکواندو توضیح داد: مدت زمان زیادی است که اردوی بازیکنان شروع شده و تا جایی که از طریق شبکه‌های مجازی دنبال می‌کنم تمرینات را خیلی منظم و باانگیزه ادامه می‌دهند. مطمئن هستم تکواندوکاران، پاراتکواندوکاران و شرکت کنندگان تیمی به خوبی خواهند درخشید و توقع ما هم کمتر از این نیست. انشالله همگی مدال های خوبی کسب می‌کنند که قطعا به نفع ما و حتی کسانی که در رقابت با آنها هستند، هم خواهد بود. فکر می‌کنم باید برای دیگران خوب بخواهیم تا برایمان اتفاقات خوب رقم بخورد.

,

بهرامی در پایان در مورد برنامه خود برای حضور در لیگ اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد از رقابت‌های لیگ دلسرد شده‌ام و هوگوهایی که برای لیگ استفاده می‌شود هم رقابت را سخت می‌کند. اینکه با کلی برنامه ریزی، تمرین و تلاش شرکت کنیم و اتفاقات غافلگیرکننده پیش بیاید خیلی خوب نیست. بنابراین باید ببینم شرایط چگونه خواهد بود ولی در حال حاضر بیشتر از هر چیزی می‌خواهم روی مسابقات انتخابی و در صورت امکان تورنمنت‌های بین المللی تمرکز کنم و برای لیگ هدف و انگیزه ای ندارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه