اخبار داغ

نایب‌ رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت آگاه‌سازی مردم از پروژه ناامیدسازی جامعه از مشارکت در انتخابات/ اقدامات شورای نگهبان قابل تقدیر است

ضرورت آگاه‌سازی مردم از پروژه ناامیدسازی جامعه از مشارکت در انتخابات/ اقدامات شورای نگهبان قابل تقدیر است
آذری گفت: باید مردم را نسبت به پروژه ناامیدسازی و مشارکت نکردن در انتخابات که توسط دشمنان طراحی می‌شود آگاه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آذری، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: مشارکت آحاد مختلف مردم در انتخابات همیشه برای کشور دارای اهمیت بوده اما برخی در این برهه‌ زمانی مردم را به مشارکت نداشتن ترغیب می‌کنند و با رفتارهای خود به دنبال پروژه ناامیدسازی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد: مشارکت در انتخابات به‌منظور روشن شدن آینده مردم در باور بیشتر رجال سیاسی دنیا است و از همین منظر تأثیر مستقیمی در امنیت خواهد داشت پس ضعیف برگزار شدن انتخابات می‌تواند در روابط خارجی نیز مؤثر باشد.

,

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با یادآوری اینکه باید مردم را نسبت به پروژه ناامید سازی و مشارکت نکردن در انتخابات که توسط دشمنان طراحی می‌شود آگاه کرد، افزود: یکی از مهم‌ترین معیارهای تشخیص فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا علاوه بر بررسی سوابق کاری ، توجه به پاک دستی باید باشد.

,

وی اضافه کرد: البته امانت‌داری ، کارآمدی و دلسوزی نیز در کنار پاک دستی  از شاخصه‌های اصلی منتخب مردم در انتخابات 28 خرداد سال جاری است  و باید مردم به فردی رأی دهند که این شاخصه‌ها در او وجود داشته باشد.

,

آذری بابیان اینکه در طول 10 گذشته مقام معظم رهبری بارها توجه به معیشت مردم را به مسئولین گوشزد کرده است ، تصریح کرد: رئیس‌جمهور سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی و نجات کشور از وضعیت کنونی باید به فکر معیشت و نشاط اجتماعی مردم بوده و توجه به سبک و رفتارهای بین‌المللی را در برنامه‌های خود داشته باشد .

,

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد شورای نگهبان در زمینه بررسی صلاحیت‌های کاندیدای ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها دقت بالایی را انجام داده و تمام تلاشش بر این بوده که اتفاق خوبی برای کشور رقم بخورد.

,

وی بیان کرد: اگر نیت خدمت به مردم در برخی کاندیدا وجود دارد این سؤال پیش می اید به‌راستی این‌ها که درگذشته فرصت خدمت به مردم را داشته‌اند توانسته‌اند به‌درستی خدمت کنند؟

,

آذری اضافه کرد: چه دلیلی دارد مسئولی در ایران زندگی کرده اما تابعیت کشور دیگری را نیز داشته باشد یا فرزندانش در کشورهای دیگر تبعه شوند.

,

وی اقدام شورای نگهبان را در بررسی و تائید صلاحیت کاندیدا قابل‌تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: به‌طورقطع در ادامه مردم دقت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها را درک خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

,

   

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه