اخبار داغ

ملی پوشان به آمادگی مطلوبی رسیده‌اند

اسدپور: هر 4 پومسه‌رو در 2 پست به اجرای فرم می‌پردازند/ کره و فیلیپین از رقیبان دیرینه ما در آسیا هستند

اسدپور: هر 4 پومسه‌رو در 2 پست به اجرای فرم می‌پردازند/ کره و فیلیپین از رقیبان دیرینه ما در آسیا هستند
سرمربی تیم ملی پومسه بانوان گفت: در ابتدای حضور پومسه روها در اردو، سطح پایین آمادگی و فرصت اندکی که در اختیار داشتیم موجب نگرانی ما شد اما توانستیم با تلاش بیشتر به آمادگی مطلوب برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا روز 24 خردادماه در بیروت لبنان برگزار می شود. فاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی پومسه بانوان اعزامی به این رقابت ها اظهار داشت: اولین مرحله رقابت‌های انتخابی را به صورت غیرحضوری برگزار کردیم که نفرات واجد شرایط ویدئوهای اجرای فرم خود را ارسال کردند و با ارزیابی صورت گرفته توسط کادرفنی 12 نفر برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مرحله پایانی مسابقات انتخابی روز 22 اردیبهشت‌ماه برگزار و پومسه‌روها با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت 4 نفر به عضویت تیم‌ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا لبنان درآمدند.

,

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان در ادامه گفت: در ابتدای ورود پومسه‌روها با آمادگی پایینی در اردو حضور پیدا کردند و با توجه به فرصت کوتاهی که در اختیار داشتیم این موضوع موجب نگرانی ما شد اما خدا را شکر با پشت سر گذاشتن روزانه سه نوبت تمرین، استفاده از تجربه و سابقه ورزشکاران و با تلاش و تمرکز توانستیم آنها را به آمادگی مطلوبی برسانیم.

,

اسدپور خاطرنشان کرد: هر 4 عضو تیم‌ملی در 2 پست به اجرای فرم می‌پردازند؛ با توجه به شریط ویژه برگزاری مسابقات و همچنین پیش بینی به حدنصاب نرسیدن تیم‌ها در رده سنی 31 تا 40 سال، برنامه ریزی خود را براساس حضور در این رده‌های سنی قرار دادیم.

,

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان در پایان گفت: کره جنوبی و فیلیپین از رقیبان دیرینه ما در مسابقات آسیایی هستند اما امیدوارم تک تک بازیکنان با استفاده از تمام توان جسمی و روحی بتوانند بهترین عملکرد را در مسابقات آسیایی رقم بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه