اخبار داغ

اولویت‌بندی‌ها یک‌باره تغییر کرد

جوهری: سرباز ورزش‌های زورخانه‌ای هستیم/ عدالت و مساوات رعایت نشد

جوهری: سرباز ورزش‌های زورخانه‌ای هستیم/ عدالت و مساوات رعایت نشد
رئیس پیشین فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: سرباز ورزش‌های زورخانه‌ای هستیم و حیف است که این شرایط ادامه یابد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مهرعلی باران چشمه در یک رقابت نفسگیر با مجتبی جوهری رئیس پیشین این فدراسیون پیروز شد تا رئیس 4 سال آتی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی لقب بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجتبی جوهری رئیس قبلی فدراسیون پس از ناکامی در انتخابات اظهار داشت: چهارسال به همه زحمت دادم و امیدوارم کارهایم در فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی موثر بوده باشد. عدالت و مساوات در این انتخابات رعایت نشد و فرد بی‌طرفی سرپرست این فدراسیون نبود که با هزینه‌های زیاد وزارت ورزش و جوانان برای تبلیغ یک کاندید که پیروز هم شد، ادامه یافت. این امر با روح پهلوانی مغایر است و نباید امکانات یک‌طرفه در دسترس یک نفر باشد. عدالت‌محوری رعایت نمی‌شود اما ما سرباز این رشته هستیم و حیف است که این شرایط ادامه یابد.

,

وی افزود: نباید با هر حربه و هر روشی نباید به‌دنبال موفقیت بود، چرا که آئین ملی و مذهبی ما با این روش تخریب خواهد شد. نمی‌دانم چه صحبت‌هایی پدید آمده اما ما به موارد غیرقانونی بارها معترض بودیم که به حرف ما هیچ‌گاه رسیدگی نشد. چینش اعضای مجمع اصلا درست نبود و اولویت‌بندی‌ها یک‌باره تغییر کرد. نمایندگان مربیان، ورزشکاران و داوران طبق سلسله‌مراتب قانونی و جدولی انتخاب نشدند. در بانک اطلاعاتی با علمی‌ترین شرایط آماری همه‌چیز وجود داشت اما این‌ها رو دور ریختند. آقای کوهی بغضش ترکید و اعتراض کرد اما برخی‌ها زورشان بیش‌تر می‌رسد و افراد مدنظرشان را وارد انتخابات‌ها می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه