اخبار داغ

ورزش‌های زورخانه‌ای را از هر آلودگی که به آن ضربه می‌زند، محافظت کنیم

احمدی: فدراسیون از ارزش‌های ورزش‌های زورخانه‌ای صیانت و آن را ترویج دهد/ باید شخصیت‌های بی‌نظیر را معرفی کنیم

احمدی: فدراسیون از ارزش‌های ورزش‌های زورخانه‌ای صیانت و آن را ترویج دهد/ باید شخصیت‌های بی‌نظیر را معرفی کنیم
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از مهم‌ترین تکالیف فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این است که از ارزش‌های این رشته صیانت و آن را ترویج دهد. باید از هر آلودگی که به این رشته ضربه می‌زند، محافظت کنیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مهرعلی باران چشمه در یک رقابت نفسگیر با مجتبی جوهری رئیس پیشین این فدراسیون پیروز شد تا رئیس 4 سال آتی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی لقب بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عبدالحمید احمدی معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای با تبریک به مهرعلی باران چشمه برای به دست گرفتن ریاست این فدراسیون، اظهار داشت: امیدوارم دردوره مدیریت جدید فدراسیون با اتکا به تجارب چندین ساله این فدراسیون شاهد یک جهش مناسب در ابعاد مختلف در ورزش زورخانه‌ای باشیم. این رشته ریشه در فرهنگ و تاریخ ایران دارد و این رشته باید بسیار گسترده‌تر و فعال‌تر در کشور دیده شود. وجه اخلاقی و ارزشی این رشته نیز مزیت فوق‌العاده ورزش‌های زورخانه‌ای است.

,

او افزود: در فرمایش بزرگان همواره به ارزش‌های فرهنگی که در دل این این رشته است تاکید شده و باید در راستای شکوفایی هر چه بیش‌تر آن تلاش شود. اگر روح معنوی را از این رشته بگیریم، خیلی حرفی برای گفتن ندارد و مثل سایر رشته‌ها می‌شود.

,

معاون ورزش همگانی وزیر ورزش، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین تکالیف فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این است که از ارزش‌های این رشته صیانت و آن را ترویج دهد. باید از هر آلودگی که به این رشته ضربه می‌زند، محافظت کنیم. نباید افراد ناسالم در این رشته در هیچ جایگاهی حضور داشته باشند و از آن جلوگیری شود.

,

وی افزود: باید زمینه ورود دانش و علم روز در عین حفظ سنت‌ها و ارزش‌ها به این رشته را فراهم کنیم. ورزش زورخانه‌ای ظرفیت بزرگی دارد و باید شخصیت‌های بی‌نظیر این رشته را معرفی کنیم تا با قرار دادن آن‌ها به عنوان الگو در راه ترویج ارزش‌های اخلاقی گام برداریم.

,

احمدی با تاکید بر این که جایگاه مرشدان در این رشته بالاست، گفت: امیدوارم در دوره جدید این فدراسیون توجه ویژه‌ای به اهالی این رشته شود و شاهد رشد و شکوفایی ورزش‌های زورخانه‌ای باشیم.

,

او مجمع را بالاترین رکن تمام فدراسیون‌ها دانست و تصریح کرد: تک تک اعضای مجمع می‌توانند نقش ویژه‌ای در توسعه ورزش زورخانه‌ای و حل مشکلات آن داشته باشند. از رییسان هیات‌ها نیز می‌خواهم با هماهنگی بیش‌تر و حضور قوی‌تر به این رشته کمک کنند. بحث آموزش مربیان و داوران و تکریم پیشکسوتان نیز امر مهمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه