اخبار داغ

آسیا یکی از قطب‌های تکواندو است

عسکری: قهرمانی آسیا محک خوبی برای المپین‌های تکواندو خواهد بود/ تیم‌های المپیکی، با هوگوپوشان اصلی خود می آیند

عسکری: قهرمانی آسیا محک خوبی برای المپین‌های تکواندو خواهد بود/ تیم‌های المپیکی، با هوگوپوشان اصلی خود می آیند
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به فاصله اندکی که رقابت‌های قهرمانی آسیا تا بازی‌های المپیک توکیو دارد این مسابقات می‌تواند محک خوبی برای المپین‌های تکواندو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص میزان آمادگی ملی‌پوشان اعزامی به بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: بچه‌ها اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و همگی هدفمند و باانگیزه تمرین می‌کنند؛ هرچند زمان بندی که اتحادیه تکواندو آسیا برای برگزاری رقابت‌های آسیایی در نظر گرفته است اصلا صحیح نیست و تنها یک ماه تا بازی‌های المپیک توکیو بزرگ‌ترین رویداد ورزشی باقی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همه‌گیری ویروس کرونا شرایطی بود که ناخواسته به تکواندو ایران و ورزش جهان تحمیل شد؛ با توجه به این وضعیت بچه‌ها از تمرینات و مسابقات دور بودند و ما در این مدت تنها در تورنمنت بلغارستان شرکت کردیم. در آن رویداد 4 نفر از تکواندوکاران در رقابت‌ها شرکت کردند و عملکرد خوبی هم داشتند اما دو المپین تکواندو به خاطر آسیب دیدگی حضور پیدا نکردند.

,

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان گفت: با توجه به فاصله اندکی که رقابت‌های قهرمانی آسیا تا بازی‌های المپیک توکیو دارد این مسابقات می‌تواند محک خوبی برای المپین‌های تکواندو باشد و خود را برای حضور در این میدان بزرگ آماده‌تر سازند.

,

عسکری خاطرنشان کرد: شرایط راحتی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا نداریم چراکه تکواندو آسیا یکی از قطب‌های این رشته است. قطعا با حضور تیم‌های کره‌جنوبی، چین تایپه، ازبکستان و حتی اردن که از مدعیان هستند کار سختی پیش‌رو خواهیم داشت و اصلا نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی می‌افتد اما مطمئن باشید بچه‌ها با تمام توان تلاش می کنند تا نمایندگان شایسته‌ای برای ایران باشند.

,

وی در ادامه گفت: مسابقات آسیایی پیش از المپیک برگزار می‌شود و با توجه به اینکه تمامی کشورها از مسابقات دور بودند، تیم‌های که در المپیک توکیو نماینده دارند با هوگوپوشان خود حضور پیدا می‌کنند و رقابت‌های جذاب، دیدنی و سختی را در پیش داریم.

,

سرمربی تیم‌ملی تکواندو گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا هر کشوری مجاز است با 6 نماینده حضور پیدا کند و با این شرایط به همین شکل دو وزن کم داریم؛ دو وزن هم المپین‌های ما هستند که طبق برنامه با تیم آنالیز پیش می‌رویم و تا هر جا که در سیدبندی المپیک به آنها کمک کند جلو می‌روند؛ با این حساب در اصل با 4 نماینده حضور داریم که شرایط را کمی برای ما سخت می‌کند.

,

سرمربی تیم‌ملی تکواندو مردان در ادامه با اشاره به تک تک اعضای تیم گفت:

,

آرمین هادی‌پور مبارزی خستگی ناپذیر و پرتلاش است و با وجود آسیب دیدگی مثل یک ساعت بدون وقفه کار و تلاش می کند، امیدوارم مزد زحماتش را بگیرد.

,

سروش احمدی در وزن خود یک مبارز پرقدرت، باهوش و  پرتلاش است که مدال نقره دوره قبل این رقابت‌ها را در کارنامه دارد. سروش با تمرکز بیشتر در این دوره می تواند مدال خوش رنگ تری کسب کند.

,

میرهاشم حسینی مثل آرمین هادی‌پور یکی از بهترین‌های ما است که مدال‌های خوش رنگی کسب کرده است؛ مبارز بسیار جسور و توانمند که جلوی هیچ حریفی کم نمی‌آورد و برای هر رقیبی زنگ خطر محسوب می‌شود اما با توجه به شرایط موجود در این مسابقات باید دید تا چه مرحله ای اجازه پیش رفتن دارد.

,

امیرمحمد بخشی از تکواندوکاران توانمند ما است که مدال طلا دوره قبل این رقابت‌ها را بدست آورده است و اکنون در یک وزن بالاتر به مبارزه می‌پردازد؛ او به پختگی لازم رسیده و در اردو نیز پرتلاش است، انشالله بتواند خوش رنگ ترین مدال را کسب کند.

,

مهران برخورداری تکواندوکار بسیار سخت‌کوش و پرتلاشی است که اردو را پیگیری می‌کند اما تا الان نتیجه‌ای که لایقش باشد را نگرفته است؛ امیدوارم در این دوره مدالی که مستحق آن است را کسب کند.

,

سجاد مردانی کاپیتان متعهد و ارزنده تیم ملی است که با تمرینات منظم نشان داده سن و سال یک عدد است و انشاءالله در مسابقات آسیایی بتواند نتیجه زحماتش را بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه