اخبار داغ

14 بازیکن به اردوی تیم‌های ملی ساحلی دعوت شدند

14 بازیکن به اردوی تیم‌های ملی ساحلی دعوت شدند
14 بازیکن به اردوی مشترک آماده‌سازی تیم‌های ملی بزرگسالان و رده‌های سنی زیر 19 و 21 سال ساحلی کشور دعوت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی آماده سازی مشترک تیم‌های ملی والیبال ساحلی و رده‌های سنی زیر 19 و 21 سال کشور از بیستم خردادماه به میزبانی بندر انزلی آغاز می‌شود و به مدت 8 روز ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال به درخواست سرمربیان تیم ملی بزرگسالان و تیم‌های زیر 19 و 21 سال ساحلی، 14 بازیکن را به این اردو دعوت کرد تا خود را برای حضور شایسته در مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک (تیم‌های ملی) و رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 19 و 21 سال آسیا آماده کنند.

,

آرش وکیلی، بهمن سالمی، عبدالحامد میرزاعلی، رحمان رئوفی و علیرضا آقاجانی پنج بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی ساحلی هستند که تمرینات خود را زیر نظر آق محمد سلاق به عنوان سرمربی و پرویز فرخی به عنوان مربی پیگیری خواهند کرد.

,

عبدالخلیل سلجوقی (مربی بدنساز)، حسینعلی سلاق (آنالیزور) و حامد نژداغی به عنوان سرپرست اردو، ملی پوشان دعوتی را در این اردو همراهی می‌کنند.

,

مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک از چهارم تیرماه در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت تا قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در المپیک توکیو دریافت کند.

,

بر اساس دستورالعمل جدید فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، بازیکنانی اجازه حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک و المپیک توکیو را دارند که از سال 2018 تا کنون حداقل در 6 تورنمنت مهم زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال شرکت کرده باشند.

, FIVB,

همچنین در اردوی تیم‌های زیر 19 و 21 سال ساحلی ابوالحسن خاکی زاده، آرمین کمی، سیدعلی طالب‌زاده، امیررضا زمانی، سینا شوکتی و رضا نقیبی‌زاده حضور خواهند داشت و سالار قلی پسندی، علی قربان پسندی و رضا روشن‌قلب نیز به عنوان بازیکنان رزرو این اردو در نظر گرفته شده‌اند.

,

تمرینات بازیکنان این تیم‌ها زیر نظر مازیار هوشمند و آرش رامسری به عنوان سرمربیان پیگیری خواهد شد.

,

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از 12 تا 15 تیرماه و زیر 21 سال آسیا از 21 تا 24 تیرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و این رقابت‌ها حکم انتخابی جهان در قاره کهن آسیا را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه