اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان:

شرکت در انتخابات یاری‌کردن اسلام است

شرکت در انتخابات یاری‌کردن اسلام است
حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور بیان کرد: شرکت در انتخابات یاری کردن اسلام است و حاج قاسم فرمود جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم‌های ائمه اطهار(س) نیز می‌ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور در برنامه مشارکت حداکثری ملک سلیمانی که در گلزار شهدا کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: شرکت در انتخابات نه گفتن به خواسته‌های استکبار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

وی با بیان اینکه قرآن درس ایستادگی و مقاومت را به ما آموخته است گفت: مکتب ما، مکتب اسلام و تشیع بوده و انقلاب اسلامی با عنصر مقاومت برگرفته از اسلام بیش از چهل سال مقابل استکبار ایستاده است.

,

وی با اشاره به اینکه سازش با فرهنگ عاشورایی، آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب سازگاری ندارد افزود: جریان غربگرا سال‌ها به دنبال آن است تا کشور را به نظام سازش متصل کند و این جریان دنبال منافع شخصی و منحرف خود بوده و با این تفکر قصد فریب عوام را دارد.

,

وی افزود: دشمن قسم خورده اسلام قابل اعتماد نیست هشدارهای روز عاشورای امام حسین(ع) به امت اسلام را شنیده‌ایم که فرمود "هیهات منا الذله" و امام فرمود "محکم در مقابل دشمن ایستادگی کنید."

,

عرب‌پور با اشاره اینکه امام خامنه‌ای فرمود "خرمشهرها در پیش است" یعنی باید بسترسازی ظهور را داشته باشیم بیان کرد: با انتخاب دولت حماسه و انقلابی سنگرهایی که در سال‌های اخیر از دست داده‌ایم را باید مجدداً فتح کنیم.

,

وی با بیان اینکه همه کشورها در دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که عنصر جمعیت برای قدرتمندبودن بسیار اهمیت دارد گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های متعدد به فرزندآوری تأکید کردند چرا که یک عنصر قدرت برای کشور است.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان با اشاره به اینکه امروز با طوفان کم‌جمعیتی در کشور روبه‌رو شده‌ایم و یک زنگ خطر برای همه است افزود: ایران، ام‌القرای جهان اسلام است و باید جمعیت اسلامی در آن افزایش پیدا کند.

,

وب ادامه داد: همه فرمایشات امامین انقلاب تکلیف شرعی بر ما دارد و فصل‌الخطاب است یکی از ارکان مهم، آمادگی دفاعی جمعیت شجاع و با بصیرت است و انقلاب در تمام صحنه‌ها نیاز به یاری مردم و جمعیت آن دارد.

,

عرب‌پور با اشاره اینکه شرکت باشکوه در انتخابات یک مانور در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان است بیان کرد: شهدای ما اربا اربا شدند تا ما در آسایش و آرامش باشیم و امروز شرکت در انتخابات تجدید میثاق با شهیدان است.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان بیان کرد: شرکت در انتخابات یاری کردن اسلام است و حاج قاسم فرمود جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم‌های ائمه اطهار(س) نیز می‌ماند.

,

وی در پایان افزود:  هر رای که به صندوق می‌اندازیم یک تیر به قلب دشمن بوده و صحنه انتخابات صحنه عاشورا و یاری کردن امام است ، مراقب باشیم فریب شعارهای فریبنده دشمنان اسلام را نخوریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه