اخبار داغ

کارشناس علوم سیاسی مطرح کرد؛

دولت جوان، اقدام انقلابی و مدیریت جهادی؛ ۳ راه پیشرفت کشور

دولت جوان، اقدام انقلابی و مدیریت جهادی؛ ۳ راه پیشرفت کشور
تنها راه نجات و پیشرفت کامل کشور ما؛ تشکیل دولت جوان، اقدام انقلابی و مدیریت جهادی بر اساس دیدگاه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس علوم سیاسی طی گفتگویی به خبرنگار "تیتریک" در خصوص انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: رئیس جمهور آینده برای تشکیل "دولت جوان انقلابی" باید کفش آهنین به پا کرده و از کسانی که (در هر حزبی) دیدگاهی مخالف خط مقام معظم رهبری دارند صرفنظر کند و آنها را کنار بگذارد. دولت آینده باید جهادی عمل و فکر کند و با برنامه‌ریزی قوی پیش برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

محمد گنجی ادامه داد: بنده از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمام انتخابات حضور یافته و حتی دیگران را به شرکت در این حماسه ملی تشویق کرده ام و تا آخرین نفس این راه را ادامه می دهم.

,

وی افزود: من به عنوان یک رزمنده معتقدم که انقلاب ما مفت به دست نیامده که آن را به راحتی و با ترفندهای تَکراری و نخ‌نمای بدخواهان و معاندین از دست بدهیم.

,

این کارشناس تصریح کرد: با کار و فکر و برنامه جهادی در عرض ۱۰ سال می توانیم ایرانی آباد داشته باشیم و ویرانیِ این ۸ سالی که به دست دولت فعلی ایجاد شد را جبران کنیم.

,

محمد گنجی بیان کرد: شما اگر توجه کنید به این نتیجه می رسید که طی این چند سال هر مجموعه ای که تحت نظر شخصِ حضرت آقا بوده بی هیچ کم و کاستی، خوب عمل کرده و پیشرفت جهشی داشته است. اما متاسفانه جاهایی که زیر نظر دولتی بوده که به فرمایشات و توصیه های رهبری بی توجهی کرده عملکردِ ناموفقی داشتند.

,

این رزمنده دفاع مقدس گفت: اگر دولت احمدی نژاد از خط رهبری منحرف نمی شد، اکنون جایی برای عرض اندام مخالفان رهبری نبود. تمام مسئولین کشوری باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشند و عین فرمایشات ایشان را عمل کنند.

,

وی ادامه داد: "اقتصاد مقاومتی" که ایشان فرمودند هنوز روی زمین مانده و هر کاری اعم از سمینار، همایش و... هم که به بهانه آن انجام شده فقط هزینه های میلیاردی در بر داشته و به نفع خود مسئولین بوده است؛ و دریغ از یک اقدام عملی و انقلابی بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری.

,

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: تنها راه نجات و پیشرفت کامل کشور ما؛ تشکیل دولت جوان، اقدام انقلابی و مدیریت جهادی بر اساس دیدگاه های امام خمینی(ره) و حضرت آقا است. تفکرات التقاطی و نمونه گیری از شرق و غرب نباید سرمشق دولت ما قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه