اخبار داغ

تکواندو قهرمانی آسیا| فردا، آغاز مسابقات قهرمانی 2021 قاره کهن

تکواندو قهرمانی آسیا| فردا، آغاز مسابقات قهرمانی 2021 قاره کهن
رقابت های قهرمانی آسیا 2021 در 3 بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از فردا دوشنبه - 24 خردادماه در استادیوم نوهاد نوفال در بیروت آغاز می شود و به مدت 5 روز ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا در 3 بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از فردا (دوشنبه - 24 خردادماه) به مدت 5 روز و در  استادیوم نوهاد نوفال بیروت برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا فردا (دوشنبه - 24 خردادماه) از ساعت 10:30 تا 20 به وقت تهران با حضور 88 ورزشکار از 11 کشور برگزار می شود که ایران با 11 نماینده حضور دارد.

,

تیم ملی پومسه مردان با ترکیب محمدامین گماریان، امیررضا مهربان، علی سهرابی، رضا نظری، علی سلمانی، حسین بهشتی و رضا نظری و تیم ملی پومسه زنان با ترکیب مرجان سلحشوری، راضیه آقایی، فاطمه حسام و آتوسا فرهمند در این رویداد حضور پیدا می کنند.

,

هدایت تیم ملی پومسه مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی است و سرمربیگری بانوان را فاطمه اسدپور برعهده دارد.

,

 

,

ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا روز سه شنبه - 25 خردادماه از ساعت 10:30 تا 20:30 با حضور 84 ورزشکار از 20 کشور پیگیری خواهد شد که پاراتکواندو کشورمان با 8 نماینده به مصاف رقبای خود می رود.

,

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، سعید صادقیان پور، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

,

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارد؛ عاطفه کشاورز نیز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان است.

,

 

,

بیست و چهارمین دوره این رقابت ها در بخش کیوروگی نیز از روز چهارشنبه - 26 خردادماه آغاز می شود؛ در روز نخست، مسابقات اوزان 54-، 68- و 87- کیلوگرم مردان و 46-، 53-، 57- و 73- کیلوگرم گروه زنان انجام خواهد شد که میرهاشم حسینی (68- کیلوگرم)، نگار اسماعیلی (46- کیلوگرم)، غزل سلطانی (53- کیلوگرم) و ناهید کیانی (57- کیلوگرم) نمایندگان تیم ملی کشورمان هستند.

,

حسین لطفی (54- کیلوگرم)، محمدرضا خانی (87- کیلوگرم)، فرشته خزایی (46- کیلوگرم) و زینب اسماعیلی (73- کیلوگرم) نیز که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – کیش موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند، بر روی شیاپ چانگ می روند.

,

پنجشنبه - 27 خردادماه و در روز دوم این رویداد، مبارزات اوزان 58-، 74- و 87+ کیلوگرم مردان و 49-، 62- و 73+ کیلوگرم گروه زنان برگزار می شود که آرمین هادی پور (58- کیوگرم)، امیرمحمد بخشی (74- کیلوگرم)، سجاد مردانی (87+ کیلوگرم)، پریسا جوادی (62- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73+ کیلوگرم) ملی پوشان تکواندو کشورمان هستند که به مصاف حریفان خود می روند. همچنین مهدی جلالی (74- کیلوگرم) و نفیسه رنگرززاده (73+ کیلوگرم) نیز که سهمیه حضور در این مسابقات را داشتند، دیگر نمایندگان ایران هستند.

,

اما جمعه - 28 خردادماه و در روز پایانی، رقابت های اوزان 63- و 80- کیلوگرم گروه مردان و 67- کیلوگرم گروه زنان پیگیری خواهد شد. سروش احمدی (63- کیلوگرم)، مهران برخورداری (80- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (67- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان تیم ملی در این روز بر روی شیاپچانگ می روند. سینا بهرامی (63- کیلوگرم) و یلدا ولی نژاد (67- کیلوگرم) نیز از طریق کسب سهمیه جواز حضور در این مسابقات را داشتند که در این روز رو در روی رقبایشان قرار می گیرند.

,

هدایت تیم ملی مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.  مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان است و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه