اخبار داغ

خسروی‌وفا: تشکیل کمیسیون اخلاق، اتفاق ارزش‌مندی در ورزش ایران بود/ به افراد متعهد و خوش‌نام نیاز داریم

خسروی‌وفا: تشکیل کمیسیون اخلاق، اتفاق ارزش‌مندی در ورزش ایران بود/ به افراد متعهد و خوش‌نام نیاز داریم
رئیس کمیتۀ ملی پارالمپیک گفت: تشکیل کمیسیون اخلاق، اتفاق ارزش‌مندی در ورزش ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدو هشتادوچهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیر و دیگر اعضاء برگزار شد. مهمان ویژه این نشست، رئیس کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بود که به دعوت رئیس کمیته ملی پارالمپیک و به منظور ارائه گزارش اقدامات دو سال گذشته آن کمیسیون در جلسه مذکور شرکت کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ابتدا این جلسه، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن خوشامدگویی از اقدامات انجام گرفته درکمیسیون اخلاق در ۲ سال گذشته تشکر کرد و تشکیل کمیسیون اخلاق را اتفاق ارزشمندی در ورزش ایران دانست که واقعا جای آن در ورزش خالی بود. محمود خسروی وفا حضور افراد متخصص، متعهد و خوش‌نام در این کمیسیون را از نقاط قوت کمیسیون اخلاق دانست.
,
 
,
در ادامه، رئیس کمیسیون با اشاره به مراحل تشکیل کمیسیون به تشریح عملکرد دو سال اخیر فعالیت کمیسسون اخلاق پرداخت.
,
 
,
تدوین آیین نامه های کمیسیون اخلاق و منشور اخلاق ورزش کسور، تشکیل شعب بدوی و تجدید نظر، راه اندازی دبیرخانه کمیسیون، تشکیل کارگروه ترویج اخلاق در ورزش با حضور پیشکسوتان و نخبگان در حوزه ورزش واخلاق و نهادهای مربوطه، صدور احکام ناظران ارشد اخلاق در ورزش کشور، ایجاد  کمیته ترویج مسئولیت های اجتماعی کمیسیون اخلاق، از جمله مهمترین اقدامات کمیسیون که توسط رییس کمیسیون تبیین و تشریح گردید.
,
 
,
در پایان این نشست نیز رییس کمیته ملی پارالمپیک ضمن تشکر مجدد از اقدامات کمیسیون اخلاق و همکاران ایشان در دو سال گذشته، آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه کمیته ملی پارالمپیک با کمیسیون اخلاق اعلام کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه