اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اعلام کرد

صنعتگران و معدنکاران یزد پیشتاز در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

صنعتگران و معدنکاران یزد پیشتاز در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی
علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، صنعتگران و معدنکاران یزد را در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خویش، در کشور پیشتاز دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا علمدار یزدی صبح امروز در نشست مسئولیت‌های اجتماعی صنایع یزد که با حضور مشاور وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های استان یزد اظهار داشت: یزد دومین استان معدنی، چهارمین استان صنعتی و هشتمین استان مبدا صادرکننده محصولات غیر نفتی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه یزد به واسطه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوبی که دارد، بهشت سرمایه گذاری ایران است، افزود: سرمایه گذاران در استان یزد در کنار بهره‌مندی از مزیت‌های سرمایه گذاری این استان، در منفعت رسانی به مردم و اجرا و احیای مسئولیت‌های اجتماعی نیز از پیشتازان در سطح کشور هستند.

,

علمدار یزدی ادامه داد: گرچه ویروس کرونا ضربه های سنگینی را بر پیکره جامعه وارد کرد اما جلوه‌هایی ویژه در این ایام توسط صنعتگران و معدنکاران و خیران یزد به نمایش گذاشته شد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه یزدی‌ها همواره افرادی خیر و نوع‌دوست بوده‌اند، افزود: در شرایط کرونا، روحیه همدلی و انسان دوستی یزدی‌ها به ویژه صنعتگران و معدنکاران این استان بیش از پیش به نمایش گذاشته شد.

,

علمدار یزدی با بیان اینکه صنعتگران یزد به دنبال ایفای مسئولیت های اجتماعی خود هستند، تصریح کرد: اقدامات بزرگی نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی صنایع و معادن و اصناف در یزد انجام شده که بسیاری از آنها پنهان است.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه