اخبار داغ

دیدار تیم ملی ایران با عراق یک دربی آسیایی‌ است؛

نکیسا: پیروزی ملی‌پوشان فوتبال ایران مقابل عراق التیامی بر زخم‌های‌مان خواهد بود/ امشب اتفاقی باورنکردنی را رقم می‌زنیم

نکیسا: پیروزی ملی‌پوشان فوتبال ایران مقابل عراق التیامی بر زخم‌های‌مان خواهد بود/ امشب اتفاقی باورنکردنی را رقم می‌زنیم
سنگربان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با بردن تیم ملی فوتبال عراق می توانیم زخم‌های این چند سال را بهبود و التیام ببخشیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیما نکیسا بازیکن سابق تیم ملی و سرپرست دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال درباره بازی با عراق اظهار داشت: بهترین و مهمترین فاکتور برای پشت سر گذاشتن بازی امشب ایران برابر عراق، انرژی های خوبی است که مردم برای تیم ملی می فرستند. ما در بازی رفت با هنگ کنگ و بحرین باید صعود خود را قطعی می کردیم. ما مردان بزرگی در فوتبال کشور داریم و تیم ملی کشور بسیار پرمهره و منسجم است اما این دیدار یک دربی آسیایی محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سنگربان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: تیم عراق همیشه سعی داشته که در مقابل ما بسیار موفق عمل کند حتی اگر در انتهای جدول هم باشد و ما در مقاطع مختلف زمانی عراق را بردیم و خیلی وقت ها هم بازی را واگذار کردیم اما بازی امشب بازی مرگ و زندگی است و اگر اتفاقی غیر از برد برای ما رخ دهد ۴ سال همه زحمات بازیکنان، مربیان و فدراسیون تحت الشعاع قرار می گیرد و با برد عراق می توانیم زخم های این چند سال را بهبود و التیام ببخشیم.

,
سرپرست دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال طی گفت‌وگو با رادیو ورزش نهایتاً گفت: تیم ملی عراق روی ضربات ایستگاهی و ضدحملات موفق است و در انتقال حمله به دفاع ضعیف و پراکنده بازی می کند و گَپ های زیادی در وسط زمین دارد و ما می توانیم از این ضعف در وسط زمین با وجود مهدی قائدی و سردار آزمون به نفع خودمان استفاده کنیم. ما امشب اتفاقی را رقم می زنیم که شاید کمتر کسی باور کند چرا که وقتی موتور گل زنی بازیکنان روشن شود، روی روال گل زنی قرار می گیرند و آرزو می کنم که تیم ملی هم به لحاظ روحی و روانی و هم به لحاظ فنی و جسمانی پیروز میدان باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه