اخبار داغ

تمام حریفانم در المپیک ۲۰۲۰ را می‌شناسم؛

اطری: یک سَر کشتی بُرد است و یک سَر باخت/ نمایندۀ ایران هستیم و نیاز به روحیه و حمایت داریم

اطری: یک سَر کشتی بُرد است و یک سَر باخت/ نمایندۀ ایران هستیم و نیاز به روحیه و حمایت داریم
ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان گفت: همه باید در این مدت کوتاه تا المپیک توکیو از تیم ملی کشتی کشور خود حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رضا اطری ملی‌پوش وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان درباره شرایط تمرینی‌اش اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت ها و پیگیری هایی که از سمت فدراسیون کشتی بعمل آمده، توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و امیدوارم که در زمان ۴۰ روز مانده تا المپیک نیز شرایط به همین خوبی پیش برود. از لحاظ شرایط تمرینی، اسکان و تغذیه همه چیز خوب بوده و فقط در مدت باقی مانده تا المپیک نیاز داریم که در آرامش تمرینات خود را پیگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اطری در مورد حریفان خود در المپیک ادامه داد: تمامی حریفان را می شناسم. در سبک وزن همه خوب هستند و کار بسیار سخت است، هم حریفان آسیایی و هم حریفان سایر کشورها مدعی کسب مدال هستند و نباید هیچ کس را دست کم گرفت. خوشبختانه فدراسیون کشتی فیلم کشتی گیران را در اختیار ما قرار داده و با دیدن فیلم آن ها شناخت بهتری نسبت به حریفان خود پیدا خواهیم کرد.
,
 
,
دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در مورد ادامه روند تمریناتش عنوان کرد: پس از حضور در جام زیلکوفسکی لهستان، روز یکشنبه گذشته وارد اردو شدیم و خدا را شکر اردوها خوب است اما تحت تمرینات پرفشار قرار داریم. کم کم باید وزن خود را مدیریت کرده و به ۵۷ کیلوگرم برسانم و به امید خدا تا المپیک سر وزن خواهم بود.
,
 
,
, ,
 
,
دارنده مدال های طلا و برنز آسیا در مورد عملکردش در تورنمنت لهستان بیان داشت: مدت ها بود که در هیچ رقابت خارجی حضور نداشتم و نیاز بود که با حضور در یک مسابقه بین المللی دوباره در فضای رقابت قرار بگیرم. البته با توجه به شرایط وزنی در یک وزن بالاتر حضور پیدا کردم و خدا را توانستم با حریفان خوبی کشتی بگیرم. ورزش یک سرش برد است و یک سرش باخت و اگر چیزی بگویم می گویند دارد توجیه می کند، اما من در فشار تمرین این مسابقات تدارکاتی را انجام دادم و  قطعا در المپیک شرایطم از لحاظ بدنی بسیار تفاوت می کند.
,
 
,
نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو با اشاره به اینکه کشتی گیران در حال حاضر نیاز به روحیه و انگیزه دارند، اذعان داشت: داشتن روحیه برای المپیک صددرصد مهم است و کشتی گیران باید انگیزه لازم را بدست آورند. برای رسیدن موفقیت همه باید پشت هم باشیم و همدل شویم، حتی کسانی که از ما خوششان نمی آید باید حمایت کنند. این من نیستم این تیم ایران است و همه باید در این مدت کوتاه تا المپیک از تیم ملی خود حمایت کنند. اگر من پیروز شوم همه خوشحال و اگر ببازم همه ناراحت می شوند،  باید حمایت شویم، روی داشته هایمان تمرکز کنیم و خود را قوی تر کنیم.
,
 
,
اطری در پایان در مورد مشکلات استخدامش گفت: قول هایی دادند که امیدوارم انجام شود تا بتوانم بدون دغدغه به کار خود ادامه دهم. البته به خاطر المپیک باید تمامی مشکلات را از ذهنم خارج کنم و تمام تمرکزم روی المپیک باشد چرا که بیش از ۱۷ سال است که در کشتی زحمت می کشم و باید نتیجه کارم را در المپیک ببینم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه