اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه لرستان:

حضور گسترده در انتخابات پشتیبانی از نظام است/ رقم‌زدن بزرگترین رخداد سیاسی ۱۴۰۰

حضور گسترده در انتخابات پشتیبانی از نظام است/ رقم‌زدن بزرگترین رخداد سیاسی ۱۴۰۰
سردار توکلی گفت: حضور گسترده در انتخابات پشتیبانی از نظام است و یک رخداد سیاسی دیگر با حضور گسترده رقم زده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حبیب اله توکلی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در ۲۸ خرداد بزرگترین رخداد سیاسی ۱۴۰۰ رقم زده می شود و مردم با حضور در انتخابات بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام و ولایت نشان می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: وقتی به انتخابات نگاه می‌کنیم، می بینیم که بزرگان کشور از جمله امام(ره) و مقام معظم رهبری حضور در انتخابات را وظیفه و تکلیف بیان فرمودند و همه ما وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی نقش خود را در انتخابات ایفا نماییم.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: امروز همه شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شده و مردم می توانند با حضور در انتخابات فرد توانمندی را که برای برون رفت از مشکلات برنامه داشته باشد را انتخاب نمایند.

,

سردار توکلی بیان کرد: در این انتخابات برای مدت چهار سال فردی باید انتخاب شود که بتواند مطالبات مردمی را پاسخ دهد و برای رفع فساد، گرانی، بی عدالتی، فقر، بیکاری و سایر مشکلات اقدامات موثری انجام دهد.

,

وی خاطرنشان کرد: شاید در بیشتر کشورها حضور پرشور مردم بازتابی نداشته باشد اما همه کشورهای منطقه چشم به انتخابات ایران دوخته اند که حضور در انتخابات چگونه است و در این زمینه معاندین و دشمنان دست به دست هم داده اند که مشارکت را کم کنند اما ملت ایران در روز جمعه حماسه ای دیگر را رقم می زنند.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در امنیت و اقتصاد اثرگذار است، گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده و انتخاب اصلح یک یادگار جاودانه ای را ثبت می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه