اخبار داغ

با حکم باران چشمه

سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد

سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد
با حکم باران چشمه سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سیدحسن سبزواری، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حکم باران چشمه خطاب به سبزواری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ 25 خردادماه 1400 به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون منصوب می شوید.

,

امید است با اتکال به خداوند متعال  و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای  توسعه ورزش  زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

,

پیش از این سیدعبدالله سجادی در این سمت فعالیت داشت که خدمات شایانی را در جهت ارتقاء جایگاه این رشته اصیل و ایرانی در سطح کشور از خود به یادگار گذاشت که باران چشمه نیز از خدمات و تلاشهای ارزنده ایشان تقدیر و تشکر نمود.

,

سیدحسن سبزواری از مرشدان رتبه هشت این رشته است که مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی را داراست و سالهای متمادی در کسوت ریاست کمیته داوران و فنی زورخانه ای و مدرسی و داوری بین المللی ورزش زورخانه ای و... با این فدراسیون همکاری داشته و هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سمنان نیز فعالیت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه