اخبار داغ

اعضای هیات رئیسه درباره بازی با عراق چه گفتند؟

ماجدی: بازی مقابل بحرین را برابر عراق تکرار کنیم، می بریم/ افشاریان: قلب تمام ملت ایران کنار بازیکنان است

ماجدی: بازی مقابل بحرین را برابر عراق تکرار کنیم، می بریم/ افشاریان: قلب تمام ملت ایران کنار بازیکنان است
دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آستانه بازی سرنوشت ساز با عراق صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر 2022 امروز به مصاف عراق می رود. دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آستانه بازی سرنوشت ساز با عراق در مقدماتی جام جهانی در منامه درباره این بازی و شرایط تیم ملی صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*ماجدی: بازی مقابل بحرین را برابر عراق تکرار کنیم، می بریم

, *ماجدی: بازی مقابل بحرین را برابر عراق تکرار کنیم، می بریم,

میرشاد ماجدی در خصوص عملکرد تیم ملی در بازیهای انتخابی دور برگشت اظهار داشت: با توجه به سه پیروزی کسب شده برابر تیم های هنگ کنگ، بحرین و کامبوج تیم ملی در یک حالت بسیار خوبی قرار دارد. ولی این روحیه نباید تبدیل به غرور شود. بدون شک بازیکنان به این درجه آگاهی رسیدند که تمام مردم ایران منتظر بازی امشب آنها هستند و بی شک دغدغه بازیکنان بیشتر از ماست. تمام تلاش و تمرکزشان را برای این بازی خواهند گذاشت تا با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند.

,

عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره عملکرد فنی کادرفنی تیم ملی اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان در این مدت زحمات زیادی کشیدند. کسب ۹ امتیاز از ۳ مسابقه نشان از جدیت بچه‌ها و کادرفنی در این رقابتها می‌دهد. ملی پوشان در این سه بازی از جان مایه گذاشتند. با وجود اینکه شاید ساده به نظر برسد اما مسابقات سختی را پیش رو داشتیم. حمایت از کادرفنی و اعضای تیم کوچکترین کاری است که از هواداران تیم ملی بر می‌آید. بنظرم اگر بازیکنان امشب همان بازی که برابر بحرین از لحاظ فنی داشتند، انجام دهند. مطمئنا نتیجه مشابهی بدست می آوریم و با این پیروزی به عنوان تیم اول در این گروه به مرحله نهایی رقابتهای جام جهانی 2022 قطر صعود می کنیم.

,

ماجدی با اشاره به حمایت هایی که فدراسیون فوتبال در این مدت از تیم ملی داشته، بیان کرد: جا دارد از تلاش های کادر مدیریتی و در راس آن شهاب الدین عزیزی خادم تشکر کنم. حضور وی در کنار ملی پوشان نشان از این دارد که رئیس فدراسیون تمام امور تیم ملی را زیر نظر دارد. همچنین قول هایی که در خصوص پاداش از قبل داده شده بود، بلافاصله پس از پیروزی ملی پوشان به حساب آنها واریز شد. همه اعضای هیات رئیسه نیز دراین راه از هیچ کمکی دریغ نکردند. در واقع عزیزی خادم با توجه به ارتباطات خوبی که داشت توانست مسائل مالی را کامل برای تیم ملی فراهم کند. بحث مالی همیشه یکی از مهمترین موضوعات در فوتبال حرفه ای است که خوشبختانه با پیگیری های مستمر و مداوم رئیس فدراسیون این اتفاق برای تیم ملی فوتبال رخ داد. انشاءالله بازیکنان امشب هم در این بازی بتوانند موجب شادی ایرانیان و هواداران تیم ملی فوتبال شوند.

,

*افشاریان: قلب تمام ملت ایران در بحرین و کنار بازیکنان است

, *افشاریان: قلب تمام ملت ایران در بحرین و کنار بازیکنان است,

خداداد افشاریان، عضو هیات رئیسه و سرپرست کمیته داوران درباره عملکرد فدراسیون درخصوص حضور تیم ملی در بحرین اظهار داشت: از بدو شروع این مدیریت تازه فدراسیون فوتبال به ریاست شهاب الدین عزیزی خادم اقدامات شایسته و بایسته ای برای حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی در دستور کار قرار گرفت. برهمین اساس فدراسیون فوتبال نسبت به تهیه ملزومات مورد نیاز و الزامات لجستیک تیم ملی اقدامات بزرگی انجام داد و انصافا سنگ تمام گذاشت.

,

افشاریان با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی در کیش بیان کرد: با توجه به اینکه آب و هوای کیش با بحرین همسان بود، اردوی آماده سازی تیم ملی در بهترین شرایط با بهترین امکانات در این جزیره برگزار شد. تهیه واکسن برای ملی پوشان و پرواز اختصاصی کیش ایر از تهران به کیش و از کیش به منامه یکی دیگر از اقدامات مهم فدراسیون برای تیم ملی بود که خوشبختانه این امر هم به نحو احسن انجام شد.

,

رئیس کمیته داوران در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سه بازی دور برگشت مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: با توجه به بازی‌های دور رفت و انتخاب قابل تامل ویلموتس در مدیریت گذشته و جریمه های سنگینی که برای فدراسیون اتفاق افتاده بود، با این پیش مقدمه تیم ملی فوتبال به مسابقات اعزام شد. بی تردید قلب تمام ملت ایران در بحرین و کنار بازیکنان است. همه دیدیم در این ۳ بازی اخیر بازیکنان با هوش بالا از جان‌شان مایه گذاشتند و توانستیم امتیازات کامل را برابر هنگ کنگ، بحرین و کامبوج بگیریم. مخصوصا پیروزی با بحرین که میزبانی حق ما بود و بنظرم این برد شیرین در منامه به تمام مردم ایران چسبید. انشاءالله بتوانیم با دعای خیر مردم و همت بچه ها  از سد عراق هم بگذریم و با عزت به مرحله نهایی این مسابقات صعود کنیم.

,

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به پرداخت پاداش ها به تیم ملی فوتبال گفت: با دستور و پیگیری‌های عزیزی خادم پاداش سه پیروزی بلافاصله به حساب ملی پوشان واریز شد. بدون تردید این مهم نشان از این دارد که رئیس فدراسیون تمام حواسش به جوانب و پیرامون تیم ملی است. در شرایط فعلی همه باید همدل و یکصدا باشیم تا بازی عراق را پشت سر بگذاریم. مسابقه مقابل عراق اهمیت بالایی دارد. امیدوارم بازیکنان بتوانند امشب سربلند از زمین مسابقه خارج و موجب شادی تمام ایرانیان و هواداران تیم ملی فوتبال شوند. ضمن اینکه از منامه خبر می رسد بازیکنان در اوج آمادگی روحی، روانی و جسمانی هستند و تمامی ابزارها برای یک پیروزی با صلابت مهیا شده است.

,

رئیس کمیته داوران در پایان در خصوص عملکرد ایلگیز تانتاشف داور دیدار امشب گفت: تانتاشف نزدیک به 8 است که در لیست بین المللی قرار دارد. تا به حال  ۳۸ بازی بین المللی را قضاوت کرده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا ترکیب خوبی از داوران را برای این بازی انتخاب کرده است. امیدوارم امشب هم شاهد قضاوت خوبی از این داور باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه