اخبار داغ

پیام وزیر ورزش:

پیروزی بر عراق و صعود آغازگر مسیر جدیدی در فوتبال ملی ایران است

پیروزی بر عراق و صعود آغازگر مسیر جدیدی در فوتبال ملی ایران است
وزیر ورزش پس از پیروزی تیم‌ملی فوتبال ایران در برابر تیم‌ملی عراق و راهیابی به مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی فوتبال، پیام تبریکی صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر ورزش پس از پیروزی تیم‌ملی فوتبال ایران در برابر تیم‌ملی عراق و راهیابی به مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی فوتبال، پیام تبریکی صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 متن پیام مسعود سلطانی‌فر به شرح زیر است:
,
 
,
بِسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
پیروزی مقتدرانه تیم‌ملی فوتبال ایران بر عراق، پایان بخش اول ماموریتی دشوار و آغازگر مسیری جدید در روند رو به رشد فوتبال ملی ایران است.
,
 
,
نتایج دور رفت و سلب میزبانی از ایران برای دیدارهای برگشت مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی، شرایطی نفس‌گیر را برای تیم‌ملی به‌وجود آورد. بااین وجود برنامه‌ریزی، پشتیبانی خوب، غیرت و اقتدار ملی‌پوشان، تلاش عوامل فنی و از سویی دعای خیر مردم، پیروزی‌های بزرگی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورد.
,
 
,
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ورزشکاران کشورمان در میادین بزرگ ورزشی به‌ویژه تیم‌ملی فوتبال که موجب شادی ملت شریف ایران شدند از خداوند برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و اطمینان دارم به لطف پروردگار و همدلی کلیه عوامل تیم، راه موفقیت تیم‌ملی فوتبال کشورمان، برای رسیدن به جام‌جهانی، در سومین حضور متوالی، با عزت تداوم خواهد داشت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه